Petrie rijlaarzen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

staljody

Re: Petrie rijlaarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:03

gabyfedde schreef:
lovelucky schreef:
Ff een vraagje Lachen
Welke petries hebben een mooie hoge dressuurboog en zijn ook nog enigzins betaalbaar (onder de 300)??

De mijne Knipoog Heb een paar te koop staan, type Anky. 3 Maanden oud. Vraagprijs € 250,- (Vraagprijs = praatprijs). Kostten nieuw € 310,-

Heb je een foto?
Wat voor maat?
Hoogte?

Mvg. Jody

staljody

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:05

Ik heb ook petrie rijlaarzen de eerste 2 weken heb je heel erg veel last van je voeten maar daarna merk je er niets meer van, heb ze nu een jaar.

Mvg.

Levant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 17:08

Ik heb de Petri perfect en de Petri Anky. De perfect zijn mijn oude en zitten heerlijk.
De Anky's heb ik voor wedstrijden, maar ik moet ze nog steeds inrijden, en dat kost heel veel moeite, de verleiding is groot om telkens mijn oude aan te trekken.
Het is even doorbijten in het begin om ze in te rijden, maar uiteindelijk zul je er heel veel plezier van hebben.

qt_shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-08 14:23

ik heb petrie elites, ik heb ze nog niet zo heel lang en ben ze aan het inlopen, voor mij zijn dit de eerste leren rijlaarzen. De eerste keer dat ik ze aan had was het even wennen, maar verder lopen ze prima!

flappie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 13:02

Petrie laarzen zijn wel stug en duurt ff voordat ze lekker zitten. Ik heb ze nu 5 jaar en gebruik ze alleen op wedstrijd, ik vind het een fijne laars en zijn slijtvaster dan al die soepelere laarzen.

ninow

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 15:05

Heee
ik heb 2maanden geleden Petrie Hampshire gekocht..!!
ze zitten heel goed en handig met een rits..
Ze zakken nu mooi in maar zijn helemaal niet onsoepel ze zitten juist heel lkkr,...!!
Eerst wou ik petrie Perfect maar daar kwam ik niet in..Tong uitsteken

xx nynke

Noor90

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 16:11

Nieuwe Petrie rijlaarzen moeten nog naar je voet vormen, dan zitten ze nog niet zo lekker, maar na een tijdje zitten ze heerlijk en wil je niks anders meer!

Moderatoropmerking:
Er is een bericht verwijderd, omdat dit een oud topic is en deze daardoor weer wegzakt. Zoals de grote letters aangeven is het niet de bedoeling om op oude topics te reageren.
Laatst bijgewerkt door Judje op 26-05-09 21:04, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking toegevoegd.