Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

L_ola schreef:Als ik jou was zou ik niet naar de prijs kijken maar naar de veiligheid en de comfort, en geloof me, bij verstelbare cap's zijn die minimum.
Shadow0 schreef:L_ola schreef:Als ik jou was zou ik niet naar de prijs kijken maar naar de veiligheid en de comfort, en geloof me, bij verstelbare cap's zijn die minimum.
Dat is gewoon onjuist. Caps die aan het keurmerk voldoen zijn voldoende veilig, mits ze goed zitten (en dat is iets dat je alleen kunt testen door te passen.) Comfort is vooral een kwestie van pasvorm en smaak, wat de ene goed zit past de andere voor geen meter.
L_ola schreef:Maar ik weet zeker dat als ik daar mee val, het zeer weinig veiligheid bied.
Die binnenkant is zo hard, kan gewoon bijna geen veiligheid bieden.
L_ola schreef:Als ik jou was zou ik niet naar de prijs kijken maar naar de veiligheid en de comfort, en geloof me, bij verstelbare cap's zijn die minimum.
Goedkoop word duurkoop als je valt en ze cap blijkt toch niet zo veilig te zijn.
Irene_ schreef:Ik kom welleens bij de decathlon, maar ik weet niet wanneer ik weer naar frankrijk ga.
germie schreef:Irene_ schreef:Ik kom welleens bij de decathlon, maar ik weet niet wanneer ik weer naar frankrijk ga.
Laat maar weten wanneer je gaat.
Als iemand anders nog gaat en een cap voor mij mee wil nemen (tegen betaling uiteraard + de verzendkosten), laat maar horen.
Woensdag ga ik passen
), ik rij vaak jonge paarden, rij zo nu en dan ook paarden in. Tja, en het risico op vallen is dan wat groter. Een paar weken geleden ben ik dus gevallen, cap gescheurd. Omdat een dure cap ook rijp voor de schroot is na een val zoek ik dus gewoon een goedkope. germie schreef:Ik ga als het goed is morgne of overmorgen de Decathloncap proberen.
ze zijn onderweg! germie schreef:Jotee (uit Roordahuizen op z'n Nederlands), ik rij vaak jonge paarden, rij zo nu en dan ook paarden in. Tja, en het risico op vallen is dan wat groter. Een paar weken geleden ben ik dus gevallen, cap gescheurd. Omdat een dure cap ook rijp voor de schroot is na een val zoek ik dus gewoon een goedkope.