taffy schreef:Maar dat is echt kunst leder,dus geen coating maar helemaal geen leer,toch ?
Dat zou best kunnen, zoveel verstand heb ik er niet van

Het ziet er iig net uit als leer, en dan kan het best kunstleer zijn ipv een coating
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
taffy schreef:Maar dat is echt kunst leder,dus geen coating maar helemaal geen leer,toch ?

Nienkeee_ schreef:Bedankt voor de reacties (:am13 schreef:
Ik zal eens gaan kijken voor leren chaps, welke merken behalve ariat zijn kwalitatief goed en mooi?
Nouvel schreef:De gladleren chaps van Derby die ik heb lijken echt net op laarzen met m'n Ariat schoenen erbij.
Ik gebruik ze gewoon op wedstrijden en het staat net zo netjes als laarzen...
taffy schreef:Jij hebt toch ook kentaur chaps? zijn deze zonder elastiek?
Op de site van divoza staat er bij kentaur als één van de weinige niet bij dat het met elastiek is,en dat zoek ik juist....
:

taffy schreef:Die chaps van Nouvel zijn van Kentaur en kosten bij divoza 84,95

Karoliefje_ schreef:Mooie chaps Nouvel, ik vind mijn ariat chaps erg fijn, alleen het elastiek is wat te lang bij mn schoen, bij jouw chaps kan je dat verstellen zie ik?
Aline_17 schreef:Ik vind chaps heel lekker zitten, maar als je wedstrijden rijdt dan lijken laarzen misschien wat netter
) Anders kan je ook gewoon voor de laars gaan heb je veel te besteden, je beenligging wordt er ook beter van.