welke leren rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faelivrin

Re: welke leren rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 11:09

Ik heb ze van Rectigline [Of hoe je dat maar schrijft]. En die bevallen me prima. Ja Heb nu ook jodphurs van Ariat en chaps van Mountain Horse. Dat bevalt me ook super. Rijlaarzen zijn zwart, chaps en jodphurs bruin, haha van alles wat!

xFauve

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-08 14:37

Ik heb de Cavallo meegroei laars. als je er een zool indoet is het een maat kleiner. en aan de binnezijde zit elastiek dus je kuit kan ook nog groeien! Lachen ben er heel erg tevreden over! je kan ze dus in 2 maten gebruiken![/quote]

ik heb deze laarzen ook en vind ze super

Dope

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 16:50

Ik heb de anky elegance in kalfsleder, ze waren ongeveer zo'n 650 euro dacht ik. Je hebt ze ook met rundsleer, dan kosten ze zo'n 580 euro dacht ik. Ik heb ook de petrie dressage. Ze waren zo'n 500 euro. Erg goede laarzen beide, maar met die van anky heb ik een vastere beenligging, maar dat is voor iedere ruiter anders.

evdpanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-08 21:06

Ik ben zelf ook opzoek naar nieuwe leren rijlaarzen... Mijn oog was ook al gevallen op die van mountain horse. Dikkere zool waardoor je er ook gewoon lekker op loopt, rits achter en je mag er ook wedstrijd mee rijden Tong uitsteken (stond dr speciaal bij en is voor mij ook wel belangrijk).

Lijkt me een super laars voor als ik naar stal ga, ik loop daar ook veel en met mijn huidige laarzen is dat niet echt een pretje...

Lady_Daniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-08 21:43

Ik wil graag mountain horse laarzen gaan kopen.
Of iets in die trant.
Nou hoorde ik dat divoza of hippo ook een eigenmerk "allround" laars heeft...
Weet iemand hier wat van?