leren Cavallo rijlaarzen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chantal511

Re: leren Cavallo rijlaarzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-08 21:42

Ik heb laatst de Cavallo meegroei laars gekocht! Lachen
Ze bevalle mij heel goed! Clown

Horsea_nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 16:20

taffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-08 16:26

De cavallo Winner is echt aan te raden Ja
Heb nog spijt dat ik ze heb verkocht omdat ik toen bruin alles bruin had
Voor type Talent zou ik niet kiezen deze hebben een coating laag

Natasja71

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-08 16:45

Heb al jaren Cavallo's en mijn man heeft ze ook. Ben er erg blij mee en als ik om me heen kijk op stal zien onze cavallo's er qua leer toch echt beter uit en niet omdat we ze zo super verzorgen hoor! We hebben dacht ik allebei wel een duurdere variant, maar je doet er dan ook langer mee.
Verder zijn ze best snel ingelopen, maar wij allebei gebruiken ze alleen om te rijden, waar ze ook voor bedoeld zijn. Dus niet mee tijdens poetsen en opzadelen door de mest en na rijden weer uitdoen. Zou hou je ze mooi en lang goed. Succes met je keuze en ga naar goeie ruitersportzaak voor advies, al zijn sommige winkels of pro Petri, of juist pro Cavallo. Haha!

Udo2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-08 20:11

Ik heb de Cavallo rijlaars Grand Prix Plus (nieuw) besteld bij werdstrijdruiter.nl. Een dressuurlaars met een rits aan de binnen-voorzijde, een erg mooie laars en betaalbaar.
De vraag was alleen aan de cavallo kenners, hoe vallen de maten?? Ik hoorde dat de voet redelijk ruim valt, maar hoe zit het met de kuitmaat??

Renee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-08 17:10

Ik heb Cavallo Junior, voor smalle kuiten en er zit echt een heerlijk zooltje in... Bloos (Kan je eruit halen, +- 1 maat groter). Ze kosten niet duur vind ik, als je vergelijkt met de rest. Ze zijn €200. Er zit een rits in dus ze zullen niet mega inzakken.