Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik rij zelf geen wedstrijden maar ik weet dat onze rijvereniging groene jasjes heeft (ponyclub en rijvereniging), verder gewoon een (gebroken) witte rijbroek. Leden die in zwarte jasjes rijden krijgen toch wel commentaar van o.a. het bestuur. Maar goed, er zijn er genoeg die eigenwijs zijn en geen ander jasje kopen
germie schreef:Niet elke vereniging heeft een clubtenue.
Ik zou direct een club opzoeken die geen GROENE jasjes voorschrijft of andere exotische kleuren. Zwart en blauw zijn af en toe betaalbaar, maar een andere kleur is altijd duur. Bovendien heb ik een rijjasje en ga geen andere kopen.
Donkergroen trouwens
Foutje, vergeten erbij te zetten. Zit namelijk nogal een verschil in gewoon groen en echt donkergroen
Weet niet of het in prijs veel scheelt. De ruitersportzaak hier in Enschede is voorbereid op de groene jasjes-vraag van onze ponyclub en rijvereniging
Vooruitziende blik
Maar mocht ik ooit eens een jasje nodig hebben dan weet ik genoeg mensen waar ik hem van kan lenen

Citaat:hallo ik ben militair en ik start nu dus in het dagelijks teneu dat is een groen/bruin jasje creme kleurige broek stropdas om en een hoedje .mensen kijken je wel raar aan maar hier in de buurt zijn ze er nu wel aan gewend hoop ik zo niet hebben ze pech.juryleden weten meestal niet hoe ze moeten groeten dat is wel lache ik beng namelijk een militaire groet .
Ik zou direct een club opzoeken die geen GROENE jasjes voorschrijft of andere exotische kleuren. Zwart en blauw zijn af en toe betaalbaar, maar een andere kleur is altijd duur. Bovendien heb ik een rijjasje en ga geen andere kopen.
jas was net zo duur als de blauwe en zwarte........gewoon goedkope van eurostar.....