Dit was ook mijn zoektocht en ik ben er uit gekomen.
Je moet je chaps en schoenen te gelijk kopen. Eerst je chaps en dan de schoenen.
Als je ariat bijv neemt. Die heeft waxt choclate of zo iets.
Als je 4 paard schoenen van dit zelfde merk/model naast elkaar zet hebben ze allemaal net een andere kleur. Dat komt omdat het maar net ligt welk badje ze gehad hebben. (het leer)
Ik heb zelf petrie chaps met de ariat jophurs met veter en rits. Bij de ene zaak hadden ze niet de goede kleur van de jophurs staan terwijl ik bij een andere zaak wel de goede kleur kon vinden van het zelfde model zelfde merk.
Lisannev
Geplaatst: 25-08-09 15:39
als setje kopen
Liesje89
Geplaatst: 25-08-09 15:45
Ik heb die schoenen van de beginpost, met gaithers van Petri. De Gaithers zijn eventueel te koop Zal even zoeken naar een foto.
Die jodpuhrs die heb ik nu ook gekocht van mondoni Ik vind ze echt super!! Heb alleen nog oude chaps erbij ;0 haha
Jantine_
Geplaatst: 25-08-09 18:52
Ik heb Harrys Horse jodhpurs (40 euro, geen super kwaliteit) met Petrie chaps (100 euro) , passen perfect
Ik heb eerst bij een ruitersportwinkeltje mn jodhpurs gekocht. En vond dat het écht niet met zwarte chaps kon (duhuh ) dus ben ik naar een ander ruitersportwinkeltje gegaan, 1e chaps die ik pakte waren dezelfde kleur. Geluk?