De mouwloze polo vind ik ook errug fijn, echt heerlijk voor in de zomer. Vind het echt fijn als ik die weer aan kan
Moet echt meer van die scoren
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Moet echt meer van die scoren

Netje schreef:Oeps: als ik erover nadenk hebben we bijna alles van Anky: zadel, hoofdstel, pads (stuk of 20), bandages, westrijdjasje, jassen, sweatshirts, vesten, rijbroeken, sokken en t-shirts. O ja, ook nog een staldeken en een vliegendeken. Merendeel overigens gekocht in de uitverkoop of tweedehands (behalve het zadel). Waarom: na tig keer was blijft alles supermooi, de kleuren vervelen niet gauw en mócht je ooit ergens genoeg van hebben, dan kun je het nog voor een prima prijs weer verkopen (en dat is bijna met geen enkel ander merk).
Moet wel zeggen dat we van de laatste 2 collecties eigenlijk niets meer gekocht hebben: beetje rare kleuren en rare kleding. Wat ik wel mooi vond leek dan weer op dingen die we al hebben. Ze moet dus wel oppassen zichzelf niet te gaan herhalen of te extreem bezig te gaan (ga voor mijn dochter écht geen rijbloes met roezels kopen om doordeweeks mee te rijden; ik zie me al staan als ik dat moet gaan strijken iedere week). Ook moeten de kleuren wel een beetje praktisch blijven: een zachtgeel jasje voor in de winter: één keer slobber geven aan mijn paard en ik kan het weer wassen (koop ik dus niet)
of de wat goedkopere merken. Ik ben namelijk een student en zoiets is vaak een hele uitgave wat ik niet altijd kan en wil opbrengen. Als je een eigen paardje hebt of een bijrijdpaardje en veel rijdt, zal je er ws. meer in investeren. Ik vind Anky dan ook veels te duur, als ik iets echt leuk en uitzonderlijk vind, kijk op het prijskaartje maar ben dan alweer snel genezen.. 
Daar woont nl. een vriendin van me die groot fan is van anky zelf, dus die kan ik heel blij maken met die spullen
patjelisa schreef:Ik heb bijna alles van Anky
een stuk of 30 pads

Marmot schreef:patjelisa schreef:Ik heb bijna alles van Anky
een stuk of 30 pads
Even off topic: waarom toch zoveel pads? Die dingen zijn in no time weer droog! Wij hebben twee Anky pads voor twee ponys, worden ongeveer 3x per week gebruikt. Behalve wat zwarte strepen van de laarzen zijn ze nog als nieuw, ze zijn ongeveer twee jaar oud. Ik vind het fijn dat er weinig haren in blijven steken, je kunt ze goed wassen en drogen in de droogtrommel en ze krimpen niet. Ze blijven goed liggen en hebben leuke kleuren. Verder hebben we niets van Anky, ik vind de kleding niet zo leuk.
Ezmee schreef:ik denk bijna dat de pikeur collectie duurder is dan de Anky. Terwijl ze op sommige dingen gelijk zitten.
en ik ben heel blij met de goedkoopste harry horse rijbroeken, duurdere wel geprobeerd van HH en euronogwat en vind ik niet of minder lekker zitten
dus dat is nogal handig dan bespaar ik ook nog eens geld, nou heb ik ook geen pikeur of ankybroek geprobeerd...