Rij-schoenen, welke? Ervaringen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sence

Re: Rij-schoenen, welke? Ervaringen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-08 15:03

Ik heb ze niet zien staan voor die prijs. 159,95, en 219,- zoiets.

Valerie_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:38

Ik heb de Mountain horse, mountain rider classic heb hem nu al bijna een jaar en hij is nog helemaal goed en loopt en rijdt ook heel erg lekker! Lachen

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 10:40

Volgens mij heb ik Global Miami, bruin met veter en rits. Ze lopen en rijden heerlijk. Heb nooit koude fouten, schuren niet kortom geweldige schoenen en niet eens duur, meen iets van 50/60 euro.

rebatiJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 11:58

Ik heb die ariat look a like van pfiff.
Fijn schoentje, niet duur.
En een rubbere zool, dat loopt wel lekker!
Ik moest ze wel even inlopen,ik heb breede voeten en de eerste paar keren knelde ze een beetje,maar nu zitten ze fijn hoor!

duikpaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-08 12:09

ik heb zelf de "goedkope" ariat, heb ze nu 2 1/2 jaar en loop en rijdt er bijna dagelijks mee en ze beginnen nu aan de binnenkant wat slecht te worden.
pim heeft de schoenen van kieffer met veter en rits, heeft ze nu een jaar ofzo en ze zijn nog als nieuw (en worden ook bijna dagelijks gedragen)

Alatariel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:42

Ik heb happy Valley schoenen. Jammer maar ik ben niet tevreden. Die schoenen kunnen echt nergens tegen terwijl ik ze goed onderhoud. Wel is de service van Horseplaza dan weer super. Na 4 maanden lag bij het 1e paar de hele zool links eraf en er zaten scheuren in het leer naast grote tenen. Kreeg nieuwe van ze mee. Helaas zijn deze nu na 5 maanden ook al weer geheel op. Stiksel laat los en weel de zool links (heb ik gekke voeten ofzo Bloos

Veritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:49

De Ariat's in zijn in ieder geval niet fijn. Zulke dure schoenen en dan zo snel stuk. Ik heb nu een paar Horka rijschoenen, goede prijs en ze gaan nu al langer mee dan de Ariat's.

tjeertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 13:55

mijn rijschoenen zijn van emmers, een ruitersportzaak in belgie en dan de schoenen van hun zelf, die heb je in verschillende modellen en kleuren, die wat ik heb waren volgens mij rond de 150 euro en ik heb geen last van mijn voeten, bij ariat heb ik een paar keer problemen gehad met de luchtkamers die er in zitten.

carlijn88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 14:02

mijn rij schoenen gaan altijd maar een jaar mee Schijnheilig , lees hier mensen die er 3 jaar mee doen! dat vind ik echt enorm lang! loop er wel elke dag op, moet wel zeggen dan ik ze niet altijd heeeeel goed verzorg maar moest ze toch regelmatig! hebben meer mensen dit of koop ik altijd de verkeerde schoenen, heb ariat gehad en nu iets met &Co. of zo iets!

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 14:05

Van Mountain Horse, de mijne beginnen wat te minderen, maar zijn zeven!!!! jaar oud.

x_Rebecca

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 14:15

Sence schreef:
Ik hoor toch wel verschillende verhalen over Ariat. En ook over schuren in de schoen.

Bij iemand die ik ken zijn ze elk half jaar stuk (maar zij gebruikt ze dag in dag uit, ook met stallen mesten, misschien kunnen ze niet tegen urine?) maar ze zweert er wel bij,
Zelf zit ik nog te twijfelen wat voor schoenen ik zal kopen.. Lachen

carlijn88

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 14:23

x_Rebecca schreef:
Sence schreef:
Ik hoor toch wel verschillende verhalen over Ariat. En ook over schuren in de schoen.

Bij iemand die ik ken zijn ze elk half jaar stuk (maar zij gebruikt ze dag in dag uit, ook met stallen mesten, misschien kunnen ze niet tegen urine?) maar ze zweert er wel bij,
Zelf zit ik nog te twijfelen wat voor schoenen ik zal kopen.. Lachen

ik heb dus ook de ariat gehad waren na een jaar echt op! deed er ook alles mee uitmesten enzo! ik weet wel waardoor het komt, voornamelijk de wasplaats daardoor gaat het leer snel scheuren om gaan de zolen (los) kapot! maar ik vraag me dus af of er rij schoenen zijn die hier wel bestand tegen zijn Clown

Annemarie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-08 15:15

Ik heb Ariat schoenen maar ze zijn nu al kapot. Ik heb ze 1 jaar nu en dat leer laat los bij de neus. Ze zijn nu bij de schoenmaker maar volgens mij kan die er niks meer aan doen.
Ze zitten wel heerlijk maar voor zoveel geld vind ik het niet zo goed dat ze nu al kapot zijn...

_lautje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:48

Ik heb nu mijn 3de paar Ariats en ik doe er ongeveer een jaar mee. Maar ik doe er acht alles mee en loop er de hele dag op. Daarnaast ben ik niet goed in het onderhoud. Clown
Maar ik wil niet meer anders.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-08 21:49

Ik heb ook ariats en al zeker 3 jaar volop gebruik!