Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
koeke schreef:Hij is leuk ikke! Dan moet het paard rechts en rij je aan de linkerkant van de weg
ikke schreef:Norway_girl schreef:Aan bestuurders kant. Links dus
Wat doe je dan met mijn Range Rover?? (daar zit de chauffeur rechts!)sorry, kon het even niet laten
Englse wagen?
Paard moet aan de bestuurderskant én aan de hoge kant van de weg. Dus er zit niks anders op dan links te gaan rijden. Misschien moet het andere verkeer zich maar aanpassen?
koeke schreef:Tja ikke, dit is duidelijk overmachtPaard moet aan de bestuurderskant én aan de hoge kant van de weg. Dus er zit niks anders op dan links te gaan rijden. Misschien moet het andere verkeer zich maar aanpassen?
![]()
Strak plan, laten we links gaan rijden!!Norway_girl schreef:ikke schreef:Wat doe je dan met mijn Range Rover?? (daar zit de chauffeur rechts!)sorry, kon het even niet laten
Oh. Weet ik veel, zal dan wel rechts zijn?Englse wagen?
Maar het stond er zo leuk, dat ik het niet kon laten. Er moet toch ook weleens wat te lachen zijn, nietwaar?
Zou ik bij het politie bureau maar een aan geen bellen of jij als enige uitzondering spook mag rijden
My god, je word nog beroemd!