Billy schreef:Dus we hebben hier een 15 jarig pennymeisje, die beschuldigt een topamazone van dingen die ze helemaal niet gedaan heeft, en als ze het fout blijkt te hebben verontschuldigt ze zich niet, maar richt haar gram gelijk op de volgende topamazone, die, of je het er mee eens bent of niet, vrijgesproken is van de beschuuldigingen die tegen haar geuit zijn.
Verder komt ze met wat algemene vaagheden....
Laat ik heel eerlijk zijn, met dit soort topics heb ik meer het idee dat TS aandacht wil dan een serieus onderwerp heeft, en ik ben altijd er benieuwd naar het niveau waarop zo iemand rijdt....
Ik vind het anders wel netjes dat een "15 jarig pennymeisje" (zielig ben jij hoor iemand zo te noemen) met zulke aandacht naar eens proef kijkt. Mij valt het ook al vaker op, de bovenlijn van Salinero is op menig foto alles behalve berispelijk en de takt is ver te zoeken, maar niet alleen bij Anky bij meerdere mensen, Gal bijvoorbeel ook.
Ik vind dit soort topics juist interessant, jij komt uit het niets om met vergif te spuwen in een topic wat je blijkbaar niets interesseert, heb je niks beter te doen?! Laat hier mensen rustig discussieren en filosoferen over dit onderwerp waarvan ik bijna zeker weet dat meerdere mensen hoopten dat het ooit aan bod zou komen.
Ik begin te denken dat jij een pennymeisje bent dat bij de woorden Anky als in trance meent dat alles wat zij doet in staat van perfectie verkeerd. *PATS* en toen knapte het droompje!!
Ook doe je het zo voorspelbare: wij mogen niks zeggen omdat wij niet op een hoog genoeg niveau rijden. Nou ik kan je vertellen, ik vermijd dressuur en toch kan ik zien of een paard juist nageeflijk met een ontspannen bovenlijn en kaak in takt door de baan loopt. Iets wat sommige van die topruiters nog maar eens moeten opzoeken.

Wat ben jij goed in overdrijven zeg! Kun je mij dat ook leren?