Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
GhostBuster schreef:m is makkelijker
12sterre34 schreef:Ik rij recreatief op Z niveau. Maar zelf lijkt me de overstap niet zo heel groot. Maar L2 stelt toch eigenlijk niks voor? Wat wijken en achterwaarts. M2 is wel opeens stuk zwaarder.
Kit_for_ever schreef:Mijn god, idd wel een beetje kromme opmerking!!! Ik rijd nu nét M1, maar kan me toch niet voorstellen dat ik de hele week voor de 'leuk' train en dan 'zomaar' winstpunten en prijzen rijd. In het B en L1 kon je nog een keer zeggen dat je toch ging starten als je bijv door omstandigheden weinig had kunnen rijden. Als ik nu door bijv vorst een week niet zou kunnen rijden, zou ik toch écht wel afmelden! Dat gaat in het M gewoon niet meer lukken!
. 
Terwijl ik in de L2 daar nooit commentaar op had. Nu heb ik er goed op geoefend en staat het er niet meer.
OemmiejO schreef:Ja impuls is idd héél belangrijk! Bij mijn eerste M1- wedstrijd stond dat echt bij 7-10 onderdelen (over 2 proeven genomen).Terwijl ik in de L2 daar nooit commentaar op had. Nu heb ik er goed op geoefend en staat het er niet meer.
Kit_for_ever schreef:Mijn god, idd wel een beetje kromme opmerking!!! Ik rijd nu nét M1, maar kan me toch niet voorstellen dat ik de hele week voor de 'leuk' train en dan 'zomaar' winstpunten en prijzen rijd. In het B en L1 kon je nog een keer zeggen dat je toch ging starten als je bijv door omstandigheden weinig had kunnen rijden. Als ik nu door bijv vorst een week niet zou kunnen rijden, zou ik toch écht wel afmelden! Dat gaat in het M gewoon niet meer lukken!

Miriam schreef:Helaas zijn er nog teveel ruiters die hun paard op dat niveau nog niet goed genoeg voor elkaar hebben en toch graag "M willen zijn"....