GPA SPEED AIR

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Selinaa

Re: GPA SPEED AIR

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-08 19:23

ik heb nu al verschillende keren mee gereden, het zit echt zo goed zou echt geen andere cap meer willen.
ik vind hem mooi en ik krijg compimentjes! dus een zekere aanrader voor de mensen die hem ook willen!

Maar zouden jullie hem zo laten of zouden jullie er swarovski steentjes op laten zetten? maar ik ben echt bang dat ik dat in de toekomst misschien niet meer leuk ga vinden.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-08 12:22

Selinaa schreef:
ik heb nu al verschillende keren mee gereden, het zit echt zo goed zou echt geen andere cap meer willen.
ik vind hem mooi en ik krijg compimentjes! dus een zekere aanrader voor de mensen die hem ook willen!

Maar zouden jullie hem zo laten of zouden jullie er swarovski steentjes op laten zetten? maar ik ben echt bang dat ik dat in de toekomst misschien niet meer leuk ga vinden.

Wat je ook kan doen is er zelf plaksteentjes op doen. Deze kun je er dan zelf afhalen als je het zat bent. En de plakresten kun je makkelijk verwijderen met wasbenzine. Zonder dat het schadelijk is.
Laatst bijgewerkt door Revanches op 07-11-09 22:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Bericht na deze reactie verwijderd. Aangezien dit al een oud topic is. Gelieve niet meer in te reageren.