(lang leve de maatwerk wat dat betreft
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) 

leeuwenberg schreef:ik heb de Derby topper besteld, ongeveer 3 weken geleden.
Ik moet dus nog even wachten. Ik ben blij dat ik goede verhalen hoor over Derby en de service ervan.
Iemand enig idee van de levertijd? Toen ik belde voor informatie zeiden ze 2 á 4 weken. Toen ik ze in de winkel had laten aanmeten zeiden ze 6 á 8 weken levertijd.
:D
Simba_ schreef:Breek me de bek niet open over Derby !
Anderhalf jaar geleden kocht ik een paar, waar ik erg zuinig op ben geweest !
Maar de laars scheurt gewoon open bij de voet !!! Langs de zool, door de zool heen en over de voet.
Het bleek erg slechte kwaliteit leer te zijn, ik kan mijn laarzen gewoon dubbelvouwen !!!!
Ik raad het je zeer sterk af.
Ik heb nu Petrie Elegance besteld, die raad ik je aan ! Daar kun je jaren mee doen.

meliiSsatjje schreef:Simba_ schreef:Breek me de bek niet open over Derby !
Anderhalf jaar geleden kocht ik een paar, waar ik erg zuinig op ben geweest !
Maar de laars scheurt gewoon open bij de voet !!! Langs de zool, door de zool heen en over de voet.
Het bleek erg slechte kwaliteit leer te zijn, ik kan mijn laarzen gewoon dubbelvouwen !!!!
Ik raad het je zeer sterk af.
Ik heb nu Petrie Elegance besteld, die raad ik je aan ! Daar kun je jaren mee doen.
Dit is idd wat minder leuk om te horen..
erg vervelend![]()
gelukkig ben je nu blij met je petrie's waar ik weer slechte ervaringen mee heb
Yinari schreef:Ik heb mijn Derby's al meer dan zeven jaar en ze zijn nog altijd super!! (Veel gebruikt).
Ik moet wel zeggen dat ik ze alleen aantrek tijdens het rijden en er niet de hele dag mee rondwandel. Ik heb ze al vaak laten verzolen (want ja, zolen slijten nu eenmaal) en onlangs een kleine reparatie gehad vanwege een los stiksel. Zoals het er nu naar uitziet kunnen ze nog jaren mee
Mijn zus heeft hetzelfde model al 9 jaar en die zijn ook nog steeds super, al zijn die wel een jaar of twee buiten gebruik geweest.
Volgende keer zeker weer Derby!!

Fritsiej schreef:Ik heb al wat oudere Derby's. Z'n nu al 3 jaar dagelijks gebruikt, door de modder gelopen enzo. Maar ze zitten heerlijk. Voor het mooie zijn ze te 'klein' geworden. Maar ze zitten zo lekker!