Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
aerdenhout1 schreef:En...net even in je profiel gekeken....ik mag hopen dat je een ander hoofdstel in hebt dan de roze die je met het springen in doet??
aerdenhout1 schreef:Ze rijd geen punten of heel moeilijk in de B begrijp ik. Niets over het roze hoofdstel, dat moet ze helemaal zelf weten natuurlijk, maar als je dressuur rijd lijkt het me verstandig om een "normaal" hoofdstel in te doen. Scheelt n.l weer punten!
Op die manier bedoelde ik en niet als aanval!
tinkerXXlufX schreef:ik vind het verschikkelijk als ik zie dat mensen dit doen...
Er werd laatst bij mij al een opmerking gemaakt door een jury dat mijn pony te ontspannen loopt.
Wat moet ik dan, mijn pony pijn doen voor de punten?? sorry hoor, maar het rijden moet voor hem ook nog leuk blijven!
aerdenhout1 schreef:Ik weet niet WAAR jij je wedstrijden rijd, maar hier krijg je toch echt geen punt als je je paard/pony in zijn mond aan het zagen bent.
En ook een paard/pony die niet nagevelijk loopt in de B, zal die niet krijgen.
aerdenhout1 schreef:En...net even in je profiel gekeken....ik mag hopen dat je een ander hoofdstel in hebt dan de roze die je met het springen in doet??
Met een roze hoofdstel mag je geneens starte in de dresuur. dus nee ik rij dresuur met een zwart hoofdstel
JorisDy schreef:aerdenhout1 schreef:Ik weet niet WAAR jij je wedstrijden rijd, maar hier krijg je toch echt geen punt als je je paard/pony in zijn mond aan het zagen bent.
En ook een paard/pony die niet nagevelijk loopt in de B, zal die niet krijgen.
In de B hoort een pony ontspannen te lopen, en niet zozeer aan de teugel
ik start in kring Zuid West Veluwe.
A_n_n_e_ schreef:tinkerXXlufX schreef:ik vind het verschikkelijk als ik zie dat mensen dit doen...
Er werd laatst bij mij al een opmerking gemaakt door een jury dat mijn pony te ontspannen loopt.
Wat moet ik dan, mijn pony pijn doen voor de punten?? sorry hoor, maar het rijden moet voor hem ook nog leuk blijven!
hihi, hoe kan een pony nou TE ontspannen lopen!?
LoveLeandro schreef:Ik heb gelezen van de KNHS, dat in tegenstelling tot wat vaak wordt beweerdt, je paard/pony WEL nageeflijk moet lopen in de B.

MISTRAL94 schreef:Als jij in de dressuur met lange teugel rijdt krijg je het commentaar dat de teugels veel te lang zijn
vandaar. 
nog weleens als 1 van de paarden begint te klieren betrapte ik mezelf laatst op