Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), nog een extra zadelsteun aan de muur hangen en 3 plastic bakken (1 grote, en 2 kleinere...)

, En in de grote kast verzorgingsspullen en borstelbak en dat soort dingen, Maar heb echt heel veel thuis zadel hoofdstel dekjes dekens omdat bij ons alles gestolen was op de manege wil ik het er liever niet meer laten liggen.
sjakie schreef:wij hebben mazzel dat we per paard een kastje krijgen en dus 4 paarden hebben

Draflinger schreef:Moet er niet aan denken om op een pension te staan dan heb ik wel 5 kasten nodig... andes past ht echt niet. Ik heb een grote kast maar die staat geheel vol met allerlij spul voor me paard. zweetdekens bandages en me cap...
ik doe het bijna andersom 1 kast voor 4 pony's/paarden

(Luik open dan he.) Verder gewoon aantal grote boxen kopen. 1 voor was spullen 1 voor hoefspul enz.

Renee__ schreef:Ik weet niet of je box een luik heeft zegmaar? met tralies die je open kan doen? Daar kan je je beschermers aan hangen.(Luik open dan he.) Verder gewoon aantal grote boxen kopen. 1 voor was spullen 1 voor hoefspul enz.