Verzekeren, zie door de bomen het bos niet meer...

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

PBA_

Re: Verzekeren, zie door de bomen het bos niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 16:09

zit bij de efo. maar je hebt hem toch al langer is het wel nodig om hem te verzekeren?

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-08 17:01

Ja, heb hem langer, maar ga vanaf dit jaar veel meer met hem ondernemen, dus ook een grotere kans dat er wat gebeurd.

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 17:06

Ik ben ook nog steeds aan het uitvogelen wat ik wil voor Sense. Ik heb inmiddels de polis van agriver gekregen, maar daar moet je alles zelf uitrekeken en word ik ook niet echt duidelijker door.

Wat mij nou opviel, stel ik laat Sense verzekeren voor 1500 euro, en ze heeft plotseling een operatie nodig van 4500 euro. Dan krijg ik maar 1500 euro uitgekeerd, maw het verzekerde bedrag van het paard dat maximaal wordt uitgekeerd?

mariska32

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-08 17:13

Splash_ schreef:
Ik ben ook nog steeds aan het uitvogelen wat ik wil voor Sense. Ik heb inmiddels de polis van agriver gekregen, maar daar moet je alles zelf uitrekeken en word ik ook niet echt duidelijker door.

Wat mij nou opviel, stel ik laat Sense verzekeren voor 1500 euro, en ze heeft plotseling een operatie nodig van 4500 euro. Dan krijg ik maar 1500 euro uitgekeerd, maw het verzekerde bedrag van het paard dat maximaal wordt uitgekeerd?

yep,dat is het banketstaaf altijd.
om o.a. die reden verzeker ik ze niet tegen ziektekosten.
je betaald veel maar schiet er meestal weinig mee op. Knipoog