Tja tja en anders zou ik zeggen loop een ruitershop binnen en pas alle caps die ze hebben, je vind er echt wel een die aan jouw hoofd omvang voldoen..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
BE_GENTLE schreef:Tja tja en anders zou ik zeggen loop een ruitershop binnen en pas alle caps die ze hebben, je vind er echt wel een die aan jouw hoofd omvang voldoen..
Joscaa schreef:crazy_roxy schreef:De ts geeft al aan dat ze weigert zoveel geld uit te geven aan pikeur caps
Ik vind de HH pro plus ook wel een mooie cap
Ben zelf ook op zoek naar een mooie cap en denk dat ik deze ga aanschaffen. Misschien vind je het ook wat?
Die heb ik, ben er heel blij me.
En goed is hij iig!!!!Ben laatst van me pony gevallen, en het is dat ik een cap ophad, anders had het stúkken slechter met me gegaan!!! Heb er (gelukkig) alleen een hersenschudding + black-outs aan overgehouden, en een onderlip die aan de binnenkant van mijn kaak gescheurd is.
Dat kleine klepje is zo stevig geweest, dat die de rest van mijn gezicht beschermd heeft.Super dus! (en hij is nog steeds helemaal heel, alleen klepje is wat zachter (logies).)