Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ikke schreef:Naz schreef:Het gaat mij er een beetje om dat die cap duidelijk ernstiger letsel heeft voorkomen, dat was voor mij de reden dat zoiets mogelijk vergoed wordt. Is IMO niet echt te vergelijken met een gat in je broek na een val van de trap.
Anyway, ik had zelf ook al wel het idee dat zoiets lastig is, maar vragen kan altijd toch?
@Jolentinus: ik ben gevallen na een bokpartij en in mijn val onder het paard terecht gekomen waardoor ik een tik meegekregen heb.
Als je van je motorfiets sodemietert kun je je kapotte helm ook niet declareren, evenmin als de fiets zelf!
Ben blij dat je je dop op had. Hoewel, misschien ook niet, dan was je niet op dit idiote idee gekomen.........
coydog schreef:Een nieuwe auto kun je anders ook verzekeren voor schade die je er zelf aan toe brengt.
Als je je spullen ook voor schade hebt verzekerd die je er zelf aan maakt wordt het betaald, bij een standaard verzekering niet.
ikke schreef:Hoewel, misschien ook niet, dan was je niet op dit idiote idee gekomen.........

Naz schreef:ikke schreef:Hoewel, misschien ook niet, dan was je niet op dit idiote idee gekomen.........
Ben je wel helemaal lekker
Dan had ik nu inderdaad nog op z'n minst op de IC gelegen. 1 nacht daar vond ik sowieso wel voldoende.
Ik vraag alleen maar OF dit kan en zoja waar, en of iemand ooit zoiets voor handen heeft gehad. En als het niet kan, prima. Vind alleen dat er hier nogal scheve vergelijkingen worden gemaakt.
erg goed verzekerde orginele oldtimers)
Utixo schreef:Jeetje, dit is echt 1 van de zeldzame keren dat ik op Bokt post, de ondoordachte en ronduit kwetsende opmerkingen hierboven in vrijwel ieder topic (ik noem het zelf de Bokt mentaliteit/kortzichtigheid) zorgen er wel voor dat ik enkel meelees. In dit topic krijg ik echter medelijden met de topicstarter, vragen staat vrij, en als het niet lukt geeft ze zelf al aan dat dat jammer is, maar helaas.
Het gaat hier om een cap van 300 euro, vinden jullie het gek dat ze het probeert? Niet geschoten is altijd mis. Dat ze dan maar een goedkopere cap moet nemen vind ik ook dikke onzin, sommige caps zitten gewoon niet lekker en comfortabel.
En nee, ik koop ook niet na iedere val een nieuwe cap, ondanks dat het wel zou moeten. Ik koop pas een nieuwe als het echt moet. Ik denk dat ik niet de enige ben.
Ikke, jij maakt echt waardeloze opmerkingen voor een normale vraag van een bokker. Dat je het lef hebt om zulke dingen te zeggen...

Lynn_Nikita schreef:@ikke
durf dit ook gewoon op bokt te zetten dan aub, je reageerd naar een stukje van mij op dit topic,
Lynn_Nikita schreef:
wat heeft dat met onbeschofte gedachtegang te maken
ze vraagta lleen of ze het kan declareren, en zo ja waar....
ik he getemd want vind opmerkingen van sommige mensen wel heel ver gaan
of ben ik nu de enige die dat vind?
Kom maar op dan, ik lust je rauw.
Als jij wel in staat bent paarden te houden, maar er kan dan niet af en toe een doppie van 150 euro vanaf, waar besteed je je geld dan aan; setjes?
Doe effe normaal. Dan wil ik de schade aan mijn auto ook vergoed hebben van de overheid, want er was niet gestrooit, waardoor de auto in de vangrail belandde! Dat snap je wel?
ten eerste ben ik niet de ts
een gpa cap is gewoon duur, en zijn veel mensne die niet een een cap dragen
TS kan het toch na vragen, of dit terug te krijgen is, en als niet lukt is het toch ook geen probleem
ze vraagt alleen advies
en ik krijgt gewoon zo1n antwoord op mijn reactie
gaat erg ver hoor...