Mijn beker terug geven doe ik niet, ik heb er toch voor gereden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjaad schreef:Overduidelijk prijzengeld. Gebruiksvoorwerpen zijn ook wel leuk. De bekers bewaar ik niet.
Wat ik doe is de metalen plaatjes eraf halen ( de plaatjes die aan de voorkant, onderaan erop geplakt zijn ). Deze plak ik een een schrift. Toch wel een tip denk ik. Neemt niet zoveel ruimte in en je hebt toch nog je herinneringen.
. Ik ben niet zo'n ekster dat ik van die blingdingen leuk vind. Zijn alleen maar stofnesten. De plaatjes sloop ik er idd ook altijd af en die passen prima in een klein bakje. M'n lintjes heb ik eigenlijk ook heel lang bewaard, maar ook die zijn met de laatste verhuizing (muv een kampioenslint) enkeltje roteb gegaan.
Neonlight schreef:Heb mijn laatste verhuizing heel wat dozen bekers weggegooid.En dan ook nog van die joekels van 30-40 cm hoog..
Lekker!
. Helaas ben ik nog maar een keer eerste geworden en kom
.
runningkawa schreef:prijzengeld
Maar gelukkig woon ik in een regio van oud NKB en daar was dat al heel gewoon. En dat is gelukkig op de meeste plaatsen zo ook wel door gezet
Vind het een leuk aandenken en vind het er gewoon bij horen, tja weet niet

toch een leuke kleine herinnering ervan.
)