A_N_O_U_K schreef:Mijnpaard heeft niet eens een naam in zn paspoort staan.. komt uit DL en daar hebben de meeste geen naam.. dus dan mag je het helemaal zelf weten
Ja klopt, ik heb eens een pony uit Duitsland gehad en daar stond ook niks in.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
A_N_O_U_K schreef:Mijnpaard heeft niet eens een naam in zn paspoort staan.. komt uit DL en daar hebben de meeste geen naam.. dus dan mag je het helemaal zelf weten
Irma_Maandag schreef:Wedstrijdnaam mag inderdaad afwijken van de stamboeknaam. Handig om te weten is dat (mocht je niet de enige zijn die je paard uitbrengt op wedstrijden) de wedstrijdnaam wel op alle in gebruik zijnde startkaarten exact hetzelfde moet zijn.

Sophiee schreef:Zo jammer dat ik dat nu pas weetIk had anders m'n paard echt een belachelijke naam gegeven, iets van Olympic Bert ofzo. Al die ingewikkelde namen terwijl die paarden thuis waarschijnlijk gewoon Harry heten.
ga ik even een spannend naampje bedenken ... 
haha Armani88 schreef:die van mij heet in het paspoort anoniem en wedstrijdnaam staat ook nu in zijn paspoort en dat is Armani mella dell' occhio

mrie schreef:Armani88 schreef:die van mij heet in het paspoort anoniem en wedstrijdnaam staat ook nu in zijn paspoort en dat is Armani mella dell' occhio
Niets verkeerd over je paard hoor. Maar is dat niet een beetje een overdreven naam voor een paard..... Hoe noem je hem op stal??? Dan is dat in mijn ogen zijn naam. (Zei de mevrouw die zelf ook altijd maar de helft van de naam van haar paard gebruikt)