Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Jolliegirl schreef:daar komt bij dat JIJ de deken niet goed vastgemaakt hebt dan
voorsluiting loskrijgen, knap, buiksingels, knap (als je die hebt)
nee ik gok dat jou paard gewoon op de deken is gaan staan.

Pally schreef:Ergens vind ik het toch wel knap, dat ondanks de zogenaamde 'boosdoener' apart staat, hij jouw onderdeken van jouw paard aftrekt. Waarom niet de bovenste deken?

Chocotof schreef:Ben ik nou de enige in dit topic die dan goed fatsoen heeft?
Als mijn pony iets van een ander sloopt vergoed ik het
meteen ik vind dat niet meer dan normaal.
. dan zal je toch echt naar de eigenaar van het paardje moeten gaan!.
Maar als ze dat wel had gevraagd, dan had ik dat ook gedaan. Omdat dat wel hoort vind ik.
dijkzicht schreef:Tja ik vind ook dat als jouw paard iets heeft gesloopt dat je het moet vernieuwen, maarrr ik vind dat als je je paard in een weide/paddock met meerdere paarden hebt staan, dat je er wel over moet nadenken wat voor dek je hem op doet. (dus een bijt en speel proof dek!)
Chocotof schreef:Ben ik nou de enige in dit topic die dan goed fatsoen heeft?
Als mijn pony iets van een ander sloopt vergoed ik het
meteen ik vind dat niet meer dan normaal.

Chocotof schreef:dijkzicht schreef:Tja ik vind ook dat als jouw paard iets heeft gesloopt dat je het moet vernieuwen, maarrr ik vind dat als je je paard in een weide/paddock met meerdere paarden hebt staan, dat je er wel over moet nadenken wat voor dek je hem op doet. (dus een bijt en speel proof dek!)
ze staat niet met andere paarden in dezelfde ruimte.