Haha leuke vraag!
Ik reed mijn haflingertje toen voor de eerste keer in een binnenbak. Serieus, ze gaf geen kik! Ik was zelf bloednerveus natuurlijk. Na de proef wist ik niet zo goed wat ik er van moest verwachten. En jawel hoor, ik werd 3e vd 18 met 163 (toen was 156 nog wp) punten! helemaal gelukkig natuurlijk!
en over spiegels: ik reed ooit in Ruinerwold, in de L1. ik moest hier mijn laatste wp in de L1 halen om over te mogen. de bak was net ingelegt met van dat vilt, dus ze verdween er een beetje in zegmaar. Als je over 1 lange zijde reed, dan zag je jezelf in een spiegel rijden. Pas na een tijdje had ze door dat er nog een paardje liep. Oortjes vooruit, beetje snuifen, hoofd draaien haha. Ik reed de proef uit mijn hoofd en werd er wel een beetje door afgeleid waardoor ik bijna mijn halsstrekken bij C oversloeg. Nouja was een lekkere proef dus paard uitgestapt etc. Ik weer naar binnen, was ik 2e met 201 punten! (van mij mogen ze die spiegels vaker ophangen
maargoed wel grappig dus, ik train altijd (in weer en wind) buiten, want ik heb geen beschikking tot een binnenbak. vandaar dat ik erg blij ben met mijn paardje dat overal binnen wil lopen! lekker nuchter die haflingers!