Anky rijjasje..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Revanches

Re: Anky rijjasje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 13:04

Ja ik snap je vraag wel. Knipoog
Maar na aanleiding van dit topic krijg ik het idee,dat je twijfelt aan je aankoop...
Je zit met de vraag; Is die wel mooi genoeg,aangezien er zoveel negativiteit over is?

Zo moet je niet denken. Knipoog Het is JOU aankoop, Jij vind het mooi, dus who cares wat anderen ervan vinden.

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 15:05

Jaja ik twijfel er ook over. En zit idd met die vraag ja.. Vandaar.. Haha!
Maar waarschijnlijk zal ik het toch moeten ruilen als ik in het viertal mee ga rijden denk ik..

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:22

Waarom?
Als je jasje gewoon zwart is net als de overige leden van het viertal ook zwart hebben. Dan is er toch niks aan de hand?

Netje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 16:50

Ja, waarom zou je het ruilen ?! Het is een officieel goedgekeurd wedstrijdjasje en als je het mooi vind: lekker houden !

Skitter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-08 21:21

Nou stel, dat je alleen maar reacties kreeg als ' Ik vind 'm echt lelijk', had je 'm dan werkelijk waar terug gebracht? Bloos! Ondanks dat JIJ 'm wel mooi vind? Ik bedoel, daarom heb je 'm gekocht, neem ik aan.. Nors opkijken

Beetje vaag weer.

En ik overdrijven???? Dit topic is pas overdreven! 'Oh jee, 7 van de 10 mensen vinden m'n jasje niet mooi, ja dan doe ik 'm maar weg' Gestoord

Sorry ik snap gewoon absoluut niet waarom je in Gods naam hierover een topic over zou maken. En dat de mening hier op Bokt ook nog eens bepalen of je het jasje houdt of niet?! Sorry maar IMO belachelijk en zonde van een topic

Maar ik zal stoppen.
Doei, doei

By the way, ik vind het ook geen mooie jasje, nee. Haha! Dus meid, ik zou het maar gauw ruilen als ik jou was, stel je toch voor dat iemand je erin zou zien, ik bedoel zooooooooo veel mensen vinden het geen mooie jasje....Nagelbijten / Gniffelen......

Anonymous_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-08 23:53

Skitter waarom neem je de moeite hierop te reageren? Het slaat toch nergens op? Mijn vraag was gericht aan mensen die wel normaal antwoord kunnen geven. Ik zat helemaal niet te wachten op zo'n reactie. Reageer lekker zo op andere topics, ben hier dus echt niet van gediend.
Zoals ik al meerdere keren uit heb proberen te leggen (wat jij blijkbaar nog steeds op een of andere manier niet snapt Frusty ) is dat ik alleen wil weten of er mensen zijn die het wel mooi vinden. En helemaal niet om het echt te gaan ruilen. En ja...... dat stond inderdaad bij 'deze meid' haar eerste post, nou en? En wat ik ook al zei: als ik op alle topics moet reageren die ik onzin vind kan ik nog heeeeeeel wat af gaan zeiken, (handig die zoekfunctie) ROFL dus aub, zint eer je begint. En nog bedankt voor je tip om het te gaan ruilen, helaas voor jou volg ik die niet op. Blijkbaar begrijp jij mijn bedoeling niet bij mijn topic, maar goed, niet iedereen begrijpt alles Vork

Voor alle anderen, bedankt voor de reacties!! Haha!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 10:16

Moderatoropmerking:
Skitter, als je vind dat de kwaliteit van de topics zo omlaag gaat, is het misschien een idee om niet te reageren? Het is echt niet nodig iemand met zulke onnodig felle reacties onderuit te willen halen, dat doet de kwaliteit van de topics namelijk ook echt geen goed. TS vraagt wie het wél mooi vind, graag verder op die vraag.

Bucalouas

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-08 19:59

Ik vind hem best mooi komt denk ik ook door die dressuurrok No Cheer