Ben ook wel eens als laatste geweest, toen vielen mij de punten weer wat tegen.
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, de jury kan toch moeilijk steeds " naar voren gaan zitten denken" ?
Gewoon goed rijden dan komt alles goed
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ludora schreef:Ik vindt het niet vervelend hoor. Als jij een onderdeel voor een 7 rijdt behoor je ook een 7 te krijgen. Heel simpel.
Chaddie93 schreef:Het is wel waar.. meestal begint de jury niet gelijk met hoge punten omdat je op een gegeven moment geen hogere punten meer kan geven voor iemand die echt beter is.. Stel je geeft nummer 1 hoge punten.. Daarna komt iemand die nog beter is, daarna nog een die iets beter is.. Straks gaat iedereen met 210 of meer punten naar huis!!!:O dus ja.. is idd waar.
OemmiejO schreef:Jij rijdt heel slecht en start als eerste. De jury geeft niet gelijk in de 150 punten omdat er misschien wel nóg slechtere zijn..
daffodil schreef:OemmiejO schreef:Jij rijdt heel slecht en start als eerste. De jury geeft niet gelijk in de 150 punten omdat er misschien wel nóg slechtere zijn..
Jury's zitten echt niet na te denken oh jee wat komt er nog, straks zit ik te hoog of te laag. Tenminste niet de jury's die ik ken (en ben). Ik punt wat ik zie of dat nou om negen uur smorgens is of om negen uur 's avonds. En als het aan het eind opgeteld wordt zal duidelijk zijn wie in mijn ogen het beste gereden heeft. Heeft echt niets te maken met het idee dat er misschien nog wel slechtere of betere komen. Lekker belangrijk....
Lekker makkelijk om te zeggen van; ik moest als eerste dús heb ik lagere punten. Ik zei dit om te laten zien dat het niks uitmaakt, want de jury kan natuurlijk ook andersom denken.
(beetje vage uitleg,maar ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
).