Galloper

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ikke

Re: Galloper

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 18:47

jottum schreef:
Men verwarrend hoor Bloos Heb even achterop gekeken, daar staat een Td5
Ik heb ém nog niet gekocht, maar ga dat wel doen, staat voor mij gereserveerd Haha! Ja

Dan heb je een series II TD5; het nieuwere type dus. Fijne auto, zeker als het geen basismodel is. Staat ie op I-net? doe eens een link (mag per PB). Heb je de wagen goed gecontroleerd/laten controleren? Het is een goede auto, maar het is wel noodzaak om hem goed te onderhouden. Er zitten best veel bewegende delen in, die dus aandacht en af en toe een reparatie nodig hebben. Voordeel is dat je veel simpel zelf kunt doen, alle handboeken gewoon beschikbaar zijn en je niet of nauwelijks speciaal gereedschap nodig hebt. Ik zie je de 19e in Heerde?

jottum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-08 20:52

Beter nog, zo gauw íe gekocht is plaats ik een foto hier Knipoog

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-08 21:03

jottum schreef:
Beter nog, zo gauw íe gekocht is plaats ik een foto hier Knipoog

Hoeft niet voor mij hoor, ik weet hoe ze eruit zien Haha!
Maarre, mocht je vragen hebben over de auto, voel je vrij om een PB te sturen. Hoewel de Disco II niet in mijn direkte kennisgebied ligt, weet ik er wel het nodige vanaf.
De basis blijft hetzelfde; R380 bak, LT230 tussenbak, alleen de motor is serieus anders. De rest is gesneden koek, hetzelfde als de classic Range Rover uit 1971. Wat leuke elektronica toegevoegd, maar dat zijn details Haha!