Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sas_dancer schreef:rijd je vaak met zweep thuis dan ?
Scum schreef:Probeer het gewoon eens met uit je hoofd rijden.
KiWiKo schreef:ik denk dat je gewoon even een proef of twee moet verkloten![]()
Hij weet dat je niet corrigeert in de proef, zou hij hetzelfde doen bij het losrijden of thuisrijden, dan kom je een keer goed in.....
moet je dus in je proef ook maar eens doen
Kusx_Lisa schreef:Gelukkig, ben niet echt de enige xD
Mijn paard loopt ook super, maar als mijn moeder roept; AFBMC binnenkomen (nu niet meer, rij L2) veranderd ze ineens! Loopt heel apart opeens. Jij mag natuurlijk niet mer zweep rijden, meer ik heb haar 1 x zo'n harde tik gegeven, toen liep ze ook echt súper. Misschien moet je, in de ring, nog even met zweep rijden. Flink voorwaarts, middendraf, laat hem maar werken. Misschien dat die daarna ook nog wil?
Kusx_Lisa schreef:Kusx_Lisa schreef:Gelukkig, ben niet echt de enige xD
Mijn paard loopt ook super, maar als mijn moeder roept; AFBMC binnenkomen (nu niet meer, rij L2) veranderd ze ineens! Loopt heel apart opeens. Jij mag natuurlijk niet mer zweep rijden, meer ik heb haar 1 x zo'n harde tik gegeven, toen liep ze ook echt súper. Misschien moet je, in de ring, nog even met zweep rijden. Flink voorwaarts, middendraf, laat hem maar werken. Misschien dat die daarna ook nog wil?

Simba_ schreef:Kusx_Lisa schreef:Gelukkig, ben niet echt de enige xD
Dat heb ik voordat de proef begon ook gedaan, zonder zweep. Ik gaf been, en hij trad prachtig aan in de middendraf![]()
En toen begon de lezer te lezen.... Toen was het weg. Dus ik kon hem niet op zijn donder geven voor de proef,, want hij deed echt keurig wat hij doen moest
Het viel me deze keer dus nogal rauw op mijn dak zegmaar..
Kusx_Lisa schreef:Simba_ schreef:Dat heb ik voordat de proef begon ook gedaan, zonder zweep. Ik gaf been, en hij trad prachtig aan in de middendraf![]()
En toen begon de lezer te lezen.... Toen was het weg. Dus ik kon hem niet op zijn donder geven voor de proef,, want hij deed echt keurig wat hij doen moest
Het viel me deze keer dus nogal rauw op mijn dak zegmaar..
Wat apart! Ik zou dan toch maar uit je hoofd gaan rijden!
paarden die ineens helemaal wakker worden bij het "bij AAAA Binnenkomen" en er dan helemaal voor gaan