Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Solleke_Noah schreef:Omdat de wei zo beperkt is, staat hij dus ook alleen. Wel staat er een paard in de wei vlak naast hem, ze hinniken naar elkaar, staan altijd zo'n beetje op elkaars hoogte, spelen wat met elkaar (galoprondjes enzo). Is dat te verkiezen boven een een propvolle wei? (als er dus een ander paard zou bijstaan). Ik had besloten van wel, maar nu dus jullie mening
Vogeltje90 schreef:Het hangt er gewoon vanaf wat voor paard je hebt. Mijn oude verzorgpaard stond het liefst alleen op de wei, terwijl ze andere paarden kon zien. Een ander paard dat ik kende kwijnde helemaal weg. Je kan toch zelf het beste zien wat je paard gelukkig maakt, denk ik.. En op een postzegelwei staat je paard toch nog lekker met z'n neus in de wind, dus dat is nog steeds beter dan een stal toch?
Vogeltje90 schreef:Het hangt er gewoon vanaf wat voor paard je hebt. Mijn oude verzorgpaard stond het liefst alleen op de wei, terwijl ze andere paarden kon zien. Een ander paard dat ik kende kwijnde helemaal weg. Je kan toch zelf het beste zien wat je paard gelukkig maakt, denk ik.. En op een postzegelwei staat je paard toch nog lekker met z'n neus in de wind, dus dat is nog steeds beter dan een stal toch?

) langs om kennis te maken en te zien of het klikt, en zo ja, dan gaan ze volgende week samen de wei op
Hopen dus maar dat ze elkaar een beetje leuk vinden, de shetlander is ook zwart-bont, dus twee vlekjes bij elkaar, kan bijna niet misgaan
In het begin waren ze nogal aan het piepen tegen elkaar, hel grappig om te horen, maar tegen het einde toe waren ze lekker samen aan het rennen, spelen, tegen elkaar steigeren (maar op een leuke manier, Noah was echt heel voorzichtig met de shetlander, wel lief om te zien) Ik denk dat ze nog wel goeie maatjes kunnen worden! En kvond het vooral super om te zien hoe Noah aan het stralen was, echt gelijk een klein kindje door de wei aan het crossen, bokken, pirouette, steigeren, hij werd gwn gek van plezier
Liefst geen commentaar op de (vreselijke) wei, ze komen samen op een beter stuk te staan (had ik al naar gezocht voor de shetlander erbij kwam) totdat deze wei weer hersteld is.

Voor de geïnteresseerden, een filmpje van vandaag, op hun tijdelijke wei: http://nl.youtube.com/watch?v=d1lDSSfHqiY