Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
felicity schreef:Mijn vriend en ik hebben even naar de weijer zitten kijken op internet. En dat vinden we er super uit zien.
Daar hoor ik graag nog meer ervaringen over.
ikke schreef:Nog een keer dan: Westfalia, Ifor Williams, Weijer. In die volgorde en de rest is voor de mindere goden.
ikke schreef:Nog een keer dan: Westfalia, Ifor Williams, Weijer. In die volgorde en de rest is voor de mindere goden.
Kwa constructie en wegligging is het absolute top. Ik heb nog nooit een paard moeilijk zien doen over een ruitje aan de voorkant... lijkt me dat ze er juist eerder inlopen vanwege zo'n ruitje...

Dees schreef:Als de bodem van een westfalia verrot raakt, is er wel meer aan onderhoud toe. Die westfalia waar jij het over hebt was vast niet de jongste.... Hou oud was dat ding waar jij het over hebt?
Aimee schreef:Ben blij dat ik niet de enige ben die de takkeherrie van de Ifor Williams trailers herkent, unamie
Dees schreef:Als de bodem van een westfalia verrot raakt, is er wel meer aan onderhoud toe. Die westfalia waar jij het over hebt was vast niet de jongste.... Hou oud was dat ding waar jij het over hebt?
Kennissen van mij hadden zo'n ding, die was toen al dik 15 jaar oud... vervoeren ook veel jonge paarden en hadden die problemen die jij hier schetst helemaal niet
Aimee schreef:Ach... ik ga niet zeggen dat die mensen fantastisch met de trailer rijden. Maar ik ken inmiddels een heleboel mensen die om dezelfde reden geen Westfalia willen; het voorraam. Dat heb ik dan alleen zelf niet meegemaakt. Daaronder ook twee beroepschauffeurs, die zeker weten stukken beter sturen dan m'n vriend en ik.
Elco schreef:En idd ik zou ook geen hotra kopen iemand bij ons op stal had er 1 en na 2 jaar konden er nieuwe assen onder waren namelijk helemaal verrot!!!! Trailer van 2 jaar oud!!!!!
Elegance schreef:Elco schreef:En idd ik zou ook geen hotra kopen iemand bij ons op stal had er 1 en na 2 jaar konden er nieuwe assen onder waren namelijk helemaal verrot!!!! Trailer van 2 jaar oud!!!!!
Sterk verhaal... onder een Hotra zitten assen van het merk Alko (zoals bij zoveel merken), bij normaal gebruik kan dit nooit natuurlijk
missanous schreef:nou mensen ik heb een hotra salinero en ben er zeer tevreden over
trailer is van april 2007, staat dag en nacht buiten en ziet er nog steeds gloed en gloed nieuw uit!
ik kan er maar 1 ding over zeggen: ik vind het een fantastische trailer