Ik heb sinds kort ook een gpa speed air alleen niet met dat zilvere die van mij is helemaal zwart. Kostte me een paar centen maar vond et zeker waard. Vooral geen last meer van zweten en een stink cap. Binnenste kun je eruit halen en gewoon uitwassen in de wasmachine.Ook handig schoon te houden
ik vind het een mooie cap ookal zou ik het persoonlijk nooit doen. Voor 100 Kan je ook een mooie cap kopen van goede kwaliteit... Vin het best wel zonde van je geld
Werkelijk waar, toen ik eens deze cap op had gehad wou ik niet meer anders. Oké, overdrijven is ook een vak maar het is iig een supercap. Je zweet er niet in, t ziet er mooi uit en t zit heerlijk!
Ik heb zelf de GPA Highlite en die vind ik veel mooier afgewerkt dan deze. Ik vind de afwerking net niet bij deze cap.
x_beauty_xx
Geplaatst: 19-02-09 16:27
Ooh ik vind die cap in het zwart/zwart echt superr mooi ! in het bruin is die ook heel mooi.. maar met dat grijze erbij vind ik minder
Ik heb de cap zelluff in het zwart/zwart hij zit echt super lekker hij kost wel wat maar dan heb je wel wat voor je geld !
Laatst bijgewerkt door Revanches op 13-12-09 11:10, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Berichten na deze reactie verwijderd. Aangezien dit al een oud topic is. Gelieve niet meer in te reageren.
cva
Geplaatst: 19-10-11 12:21
ik heb hem gisteren gekocht en vind hem super fij zeker een aandrader waar kan je van die blings voor deze cap kopem