Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Dniesjj117 schreef:Ik denk wel dat je een goede band kunt hebben met een manegepony, als je er echt heel vaak bent en vaak op rijdt en veel mee doet. Ik weet alleen niet of ik het zou willen... Iedereen hobbelt op datzelfde ruggetje, je moet 'm met honderd anderen delen. En als je je toch gaat hechten aan zo'n beestje en de manege-eigenaar besluit dat hij weg moet... Ik heb me zelf ook vaak een manegepaarden gehecht, en ik heb er maar een ding van geleerd: wees voorzichtig, want ze gaan altijd weg.
(als ik dan niet snel genoeg kom hinnikt hij wel). Ik heb me enorm aan hem gehecht (my mistake) en ik hoop dat ik hem later een mooi pensioen kan geven bij Noah op de wei 

Ik heb een half jaar van hem mogen genieten. Dan is hij naar de slacht gemoeten omdat zijn been gebroken was. Het is al 8 jaar geleden maar ik heb er nog altijd verdriet van.
altijd als ik kwam helemaal hiniken enzo terwijl ze anders bang achterin haar stal staat als er iemand kwam (dat was vooral op de Woensdag/Donderdag en Vrijdag). Met rijden was ze bij mij ook een stuk liever dan bij andere omdat ze gewoon merkte/voelde dat ik het beste met haar had.
xRickyZorro schreef:er is bij mij ook een pony op de manege en die heeft zn oren altijd plat in zn nek. maar als ik kom en praat zachtjes tegen hem en aai hem onder zn manen is ie weer helemaal happy

Hij doet wel héél braaf met rijden altijd en in zijn stal is ie ook écht heel aanhankelijk enzo. Doet ie wel bij veel mensen, maar toch. Misschien vind ie me toch wel ietsje liever dan anderen.
)
) Loizy schreef:Elke pony voelt hoeveel ervaring een ruiter heeft en herkent een stem in combinatie met goede of slechte herinderingen.
En indd, kon zo de teugels over zn hoofd doen alsof er niets aan de hand was.