Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

aerdenhout1 schreef:Gaat lekker met je paard he?? Eerst al het hoofdschudden en nu slaat ze ook al als je een been oppakt. Maar je hebt zo'n geweldige instructeur die er zo veel verstand van heeft?? Waarom laat je hem het je paard niet afleren. Ga er dan wel bij staan en vraag hoe hij het doet natuurlijk, anders heb je er zelf nog niets aan.

ikenindi schreef:belonen als ze niets doet, en negeren als ze trapt. dat heeft toch geen zin...
ikenindi schreef:belonen als ze niets doet, en negeren als ze trapt. dat heeft toch geen zin...
Sietske94 schreef:die trap was goed raak van my, normaal krijg je 1verdoving voor je hoofd. (gat in hoofD) ik moes der dus 2. toen ze gingen hechten zagen ze me bot helemaal zitten en zat onder vuil, met andere woorden ze had door getrapt. hij zat ik beslist wat kneuzingen had bij me hoofd. heb nu een PAARS gezicht, en ik zweer het, ze moet het ook maar nog 1x doen! ...
Sodeletuut schreef:Nee dat heb ik nog nooit geprobeerd..
ze is niet zo best behandeld bij haar vorige eigenaar..ik heb haar pas 2 maandjes..maar toen ze bij ons kwam, slecht verzorgd, mager, ze had verschrikkelijke jeuk van de eczeem (is niks aan gedaan).. ze was gewoon echt zielig, je kon haar ribben tellen en heeft bij mensen gewoont die niks van paarden afwisten
Zet ze dan haar been weer neer dan belonen en gewoon weer verder gaan met poetsen.
het komt allemaal wel goed hopelijk denk je niet dat je ook in het ziekenhuis komt te liggen! dat is niet zo hoor, maar je moet sterk zijn. voordat je wat breekt. Sodeletuut schreef:Nee dat heb ik nog nooit geprobeerd..
ze is niet zo best behandeld bij haar vorige eigenaar..ik heb haar pas 2 maandjes..maar toen ze bij ons kwam, slecht verzorgd, mager, ze had verschrikkelijke jeuk van de eczeem (is niks aan gedaan).. ze was gewoon echt zielig, je kon haar ribben tellen en heeft bij mensen gewoont die niks van paarden afwisten