Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Ze zijn verkrijgbaar in de viswinkel. Echt een aanrader.
loez schreef:Ik ga dit topic even volgen. Heb snel last van ijskoude handen en voeten. Niks werkt. Ook geen boterhamzakjes om je voeten

mrie schreef:Ik kwam gisteren van mijn paard en bleef wijdbeens- in o benen stand staan, met mijn handen nog als klauwtjes waar teugels in pastte. Ik was een beetje bevroren. Maar het was wel een fantastische rit.
Het enige wat bij mij echt koud wordt dat zijn mijn voetzolen. Vooral als ik weer een poosje zelf loop. Dan worden mijn voetzolen helemaal "dood". Helemaal zonder bloed er in en dan lijkt het alsof ik alleen maar op de botjes loop. Au au. Ik vind die tip van maandverband in je laarzen en plastic zakjes om je voeten wel interessant, maar krijg je met die zakjes niet het koude zweet in je sokken. Want dat lijkt me ook weer niet zo fijn.

!Lenneke_ schreef:
en ook al ziet het er niet uit, het is wel heerlijk warm
(m'n bril beslaat er gewoon van
)

lysannehooi schreef:whaha leuke foto:P
maandverband??in je rijlaars?
werkt dat echt?:P
ik heb altijd verschrikkelijke last van m'n vingers en tenen,
maar ik heb daar iets met m'n aders,het bloed stroomt er dan niet meer heen.
word het eerst wit,dan blauw,en alsmaar paarser en donkerder
echt heel vervelend,maarja ..
ik ga alles even uitproberen..

lysannehooi schreef:whaha leuke foto:P
maandverband??in je rijlaars?
werkt dat echt?:P
ik heb altijd verschrikkelijke last van m'n vingers en tenen,
maar ik heb daar iets met m'n aders,het bloed stroomt er dan niet meer heen.
word het eerst wit,dan blauw,en alsmaar paarser en donkerder
echt heel vervelend,maarja ..
ik ga alles even uitproberen..
Sjafrane schreef:hey lenneke hebje dat echt op je cap? Dat lijkt mij ook wel wat. Waar zijn ze te koop?? Ik heb altijd een hemd en een t-shirt met lange mouwen aan en dan een vest en bodywarmer. thermorijbroek en mijn ariat laarzen. dat gaat lekker ik heb het niet koud met rijden.
en dan 1 hele dikke fleece trui (liefst iets te groot) daarboven een jas. Dan dikke handschoenen met die nopjes op zodat je die ook kan aandoen als je wilt rijden, muts, sjaal (die ik allebei uit doe als ik ga rijden) en tijdens het rijden doe ik m'n jas uit, want ik kan echt niet met een dikke jas rijden en doe ik m'n dikke bodywarmer van Eurostar de 'Ember' aan (met de nep-bont gevoerder kraag omhoog) en dan heb ik lekker warm
en mijn cap natuurlijkLies_Miek schreef:Malliot(Vast fout) onder je rijbroek aantrekken helpt bij mij
Edit:En thermolaarzen zijn fantastisch

Dan maar koud.