Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maanling schreef:ligt eraan wat je met 'op naam zetten' bedoelt? Bedoel je daarmee het paspoort?
Javelin schreef:Maanling schreef:ligt eraan wat je met 'op naam zetten' bedoelt? Bedoel je daarmee het paspoort?
Nee, stamboekpapieren
dan weet ik het ook
. Ik zal het echt niet weten. Wat ik wel raar vind is dat, als je dus je paard op naam wilt zetten, maar volgens mij na alle reacties zegt dat nog niets, het gratis is (zeggen ze bij het KWPN) maar je moet dan wel 70 euro betalen voor het blad de Strengen want anders kun je je paard niet op naam laten zetten. Zullen ze bij het KWPN niet weten wat rechtsgeldig is

ikke schreef:Apple schreef:Een deurwaarder kan beslag leggen op goederen (paarden dus) ongeacht van wie deze zijn. De paarden blijven dan wel op stal staan, er is beslag op gelegd en er wordt een datum afgesproken voor een openbare verkoop.
Als er beslag is gelegd op jouw paard dan moet je bij de deurwaarder aantonen dat het beestje van jou is. Dan wordt het beslag weer opgeheven.
En hoe toon je dat dan aan? Registratie, paspoort en stamboekpapier is wettelijk geen eigendomsbewijs!
)? Toch een veilig gevoel dan dat ik geen bewijs heb dat ik 2 paarden heb.