Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Iorrr schreef:Nou ik heb ook zo'n paard... Thuis de training veranderen helpt niks! Zodra ze de hekjes ziet weet zij genoeg... Ik moet ook keertwendingen en altijd daarna galop... Dus keertwendingen is één en al gedribbel terwijl ze ze perfect kan en ze stapt (thuis!!!) voor een 8. Zodra ik dan mijn been aanleg springt ze met 4 benen tegelijk van de grond en zitten we in (een heftige) galop. Ze gaat dan niet hard, maar word wel veelste druk... Tot het stapgedeelte gaan mijn proeven altijd goed... Dan moet ik stappen en word ze druk omdat de galop komt en dan is het mis!
Moest gister voor de jurycursus een L2 proef doen en daar bleef ze braaf stappen... want tja... Er werd geen verzameling gevraagt (voor de keertwendingen) en ze mocht gewoon vanuit draf aangaloperen!
Echt K*T zulke paardeN!
EDIT: verder is ze wel heeel lief hoor!
Karennnn schreef:Dat heb ik ook gehad en daardoor moest ik van mijn lesgeefster mijn proef wel héél erg veel keer thuis rijden en haar sterk aanpakken als ze dan van haar eigen overgangen wou maken of ging strekken voor dat ik het vroeg ...
Heeft 2 weekjes geduurd en het was er uit! maar heb het wel moeten onderhouden!