Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Charaz schreef:Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat mijn pony weegt (ga ik natuurlijk ook naar kijken) het is een haflinger van 1.42 en ik schat haar rond de 500 kg, maar dat is echt natte vinger werk.
Waar kan je je paard laten wegen?
Mijn ouders hebben een (lichte) terreinwagen.
Sheffie schreef:Jullie snappen het niet. Het gaat nu niet om wel of niet met e het gaat om het gewicht wat je auto mag trekken geremd en wat het totaal gewicht van je trailer die moet onder of het zelfde zijn als het geremde trektvermogen van je auto ook al is de trailer leeg
Charaz schreef:Sheffie schreef:Jullie snappen het niet. Het gaat nu niet om wel of niet met e het gaat om het gewicht wat je auto mag trekken geremd en wat het totaal gewicht van je trailer die moet onder of het zelfde zijn als het geremde trektvermogen van je auto ook al is de trailer leeg
Dus wat je bedoeld te zeggen is dat als mijn auto 1850 kg mag trekken dan mag ik niet een trailer trekken die met zijn MTM daar boven zit?
Charaz schreef:@Mirgino, ik begrijp je niet. Je auto mag 1400 kg trekken en jij trekt 1250 kg (dus onder de 1400 kg) en jij hebt je E rijbewijs.
Dat klopt toch met wat Margreet zegt?
Sheffie schreef:Jullie snappen het niet. Het gaat nu niet om wel of niet met e het gaat om het gewicht wat je auto mag trekken geremd en wat het totaal gewicht van je trailer die moet onder of het zelfde zijn als het geremde trektvermogen van je auto ook al is de trailer leeg
mirgino schreef:Sheffie schreef:Jullie snappen het niet. Het gaat nu niet om wel of niet met e het gaat om het gewicht wat je auto mag trekken geremd en wat het totaal gewicht van je trailer die moet onder of het zelfde zijn als het geremde trektvermogen van je auto ook al is de trailer leeg
dit bericht!
Charaz schreef:Dan snap ik Sheffie niet
en zij geeft autorijles