(geintje
) Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
(geintje
) Duncan schreef:Weet je wat het is, ik denk niet dat ik het kan oplossen, geen idee. Maar ik geloof niet dat het hoe dan ook onoplosbaar is. Wat er bij mij ook niet ingaat is dat ze het 'zomaar' doen, dat het betekenisloos is.
De vraag is alleen, neem je de moeite (en dan ook echt) om uit te zoeken waar het vandaan komt, en als er iets uit komt dat niet in jouw belang ligt, kies je dan voor jezelf of voor je paard?
Duncan schreef:Weet je wat het is, ik denk niet dat ik het kan oplossen, geen idee. Maar ik geloof niet dat het hoe dan ook onoplosbaar is. Wat er bij mij ook niet ingaat is dat ze het 'zomaar' doen, dat het betekenisloos is.
De vraag is alleen, neem je de moeite (en dan ook echt) om uit te zoeken waar het vandaan komt, en als er iets uit komt dat niet in jouw belang ligt, kies je dan voor jezelf of voor je paard?
jury schreef:zwiepen met staart is verzet. Jammer genoeg ligt deze uiting van verzet bij een enkel paard wel erg laag. Dit verzet wordt meegenomen bij de beoordeling, zeker nu knhs aandring op happy athlete. Dit paard is niet vrolijk ook al doet ie het al jaren. Je zult dit terugvinden in de cijferst onderin en de betreffende onderdelen.
Een verschil bij dezelfde jury met zelfde uiting van verzet zou niet mogen.
Tong over het bit is al helemaal uit den boze. Is absoluut een ruiterfout. Ga niet de neusriem enorm strak doen, dit verergert het probleem alleen maar.
Knarsen met tanden is ook verzet en echt geen teken van concentratie. Ook een ruiterfout.
Ik vind dat ze bij het protest gedrag ook naar de ruiter moeten kijken, zwiept het paard iedere keer als je een tik geeft of aandrijft dan is het waarschijnlijk verzet, maar zwiept het paard non-stop dan kan het geen protest zijn want dan heeft de ruiter er geen invloed op.