speciaal ondergoed?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

tita

Re: speciaal ondergoed?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 11:03

Seraphim schreef:
marleendv_88 schreef:
Je moet alleen geen strings aan doen die niet zo lekker zitten of scherpe randjes hebben, dat gaat niet fijn zitten Nagelbijten / Gniffelen

Mee eens Ja Ik heb voor het paardrijden van die zachte Anni Rolfi-strings van de Kruidvat. Ze komen bijna tot onder je oksels maar ze zitten wel heel fijn. Boxers en gewone slips vind ik zelf niet echt fijn omdat die snel overal tussenkruipen zegmaar Vork

en een string kruipt nergens tussen Cool

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 15:44

Het hangt er van af wat voor string, met scherpe randjes ofzo dat doe ik dus echt niet. Of wat dacht je van: een gekleurde string onder een witte wedstrijdbroek? Clown Dat staat pas stom.
Meestal doe ik gewoon een onderbroek aan, is inderdaad vervelend dat je die lijntjes ziet, maar dat is met een string ook. Boxers heb ik eigenlijk nooit geprobeerd.

Tempus_Fugit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 15:48

Ik draag ook gewone BH en gewone string. Wel een redelijk strakke string, anders gaan ze inderdaad vervelend zitten.
Onderbroeken vind ik echt vreselijk, kan me nog wel herinneren van vroeger dat ik altijd heel snel door rij plekken krijg van die naden van gewone onderbroeken bij je zitbeenknobbels.

LeandraTigro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 15:53

een sportbh en een boxer met zo lang mogelijk pijpjes. Het liefst tot halverwege mijn benen. Ik rijd namelijk alles open al ik met een gewone onderbroek, een string, of iets met korte pijpjes rijd. Ik heb ook al zo'n schapenvacht geprobeerd en nu heb ik er zo'n gelding opliggen. Het gaat al wel beter, maar regelmatig rijd ik nog al mijn vel eraf. En dat doet erg zeer kan ik je wel vertellen. Vooral als je dan onder de douche gaat. Dus als er nog iemand de gouden tip heeft?? Zeer welkom!!!!!!!!

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 15:59

Panty aantrekken? Is ook nog eens lekker warm, isoleert geweldig!

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:01

String of boxer, want lang niet alle strings zitten natuurlijk comfortabel met rijden Clown
En altijd sportbh anders gaat me dat zeer doen Huilen van het lachen

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:04

Ik rij gewoon met een string en gewone bh.. Want mijn A cupje slingert toch de bak niet door Vork
Ik heb trouwens geen last van een string die overal tussen kruipt gelukkig.. Heb ook altijd strings die ik weg hou voor paardrijden omdat die gewoon op hun plek blijven zitten.

wash

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:11

ik met een speciale 'craft' onderbroek (voor paardrijden en fietsen), nu heb ik nooit meer een doorgereden bips Haha!

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:24

eerst altijd gewoon een string totdat ik me door ging rijden op de naden (wat niet heel erg prettig was) nu dus voortaan met naadloze boxers van de hema (ook een stuk warmer in de winter overigens)

en natuurlijk altijd een goede sportbh!!! (ik heb er 1 van shockabsorber) dit vind ik zeer belangrijk, je borsten krijgen het zwaar te voorduren tijdens het rijden en daar worden ze echt niet mooier op!

NaSan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:28

Ik draag ook altijd een sportbh bij het rijden. Ik draag verder altijd een string tenzij ik een hele lange buitenrit ga maken en het warm is dan doe ik een wielrenbroekje of een boxershort onder mijn rijbroek aan.

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:29

marloezzke schreef:
eerst altijd gewoon een string totdat ik me door ging rijden op de naden (wat niet heel erg prettig was) nu dus voortaan met naadloze boxers van de hema (ook een stuk warmer in de winter overigens)

en natuurlijk altijd een goede sportbh!!! (ik heb er 1 van shockabsorber) dit vind ik zeer belangrijk, je borsten krijgen het zwaar te voorduren tijdens het rijden en daar worden ze echt niet mooier op!

Ligt eraan hoe groot ze zijn haha Clown
Met een A cup is het niet echt nodig ^^

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:31

nou ook een a cupje kan een lelijk theezakje worden hoor.

Luca__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:36

Als het koud is heb ik altijd onder mijn witte (wedstrijd) rijbroek een thermo broek van de Hema aan. (Natuurlijk ook nog iets eronder Knipoog) Ik voel me net een oud omatje ofzo, maar zeker wel lekker warm!!

Jiskaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-07 16:37

marloezzke schreef:
nou ook een a cupje kan een lelijk theezakje worden hoor.

Hahaha ja dat zeker wel, maar denk niet dat er veel mensen met een Acup een sportbh dragen Lachen

Jethafa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 19:50

Dat denk ik ook niet! Ik heb wel stevige bh's aan, maar geen sport bh hoor. Dat vind ik echt vervelend en ze zitten nooit helemaal lekker, vind ik dan...

Ik ben weer op zoek naar slips/boxers waar je goed mee kunt rijden. Ik reed altijd gewoon met wat ik aan had, maar ik ging me op een gegeven moment ook doorrijden, autsjj.. Maar goed, ik moet nu toch een beetje nieuw spul, dus ik ga iets naadloos zoeken!

annet155

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 20:01

ik heb 1 onderbroek van mountain horse (lag toen in de uitverkoop en ik had zoiets van ik kan het altijd proberen Lachen ) en die doe ik meestal aan als die niet in de was zit. Of een andere boxer. En ik draag een normale bh. Ik heb ook maar cup B Tong uitsteken

sara2487

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 16:01

LeandraTigro schreef:
een sportbh en een boxer met zo lang mogelijk pijpjes. Het liefst tot halverwege mijn benen. Ik rijd namelijk alles open al ik met een gewone onderbroek, een string, of iets met korte pijpjes rijd. Ik heb ook al zo'n schapenvacht geprobeerd en nu heb ik er zo'n gelding opliggen. Het gaat al wel beter, maar regelmatig rijd ik nog al mijn vel eraf. En dat doet erg zeer kan ik je wel vertellen. Vooral als je dan onder de douche gaat. Dus als er nog iemand de gouden tip heeft?? Zeer welkom!!!!!!!!

Hoi?
Zou het ook aan het zadel kunnen liggen? Ik heb nog nooit of te nooit mijn vel eraf gereden?
Sara

Benthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 16:03

Amigoo schreef:
Dat probleem heb ik eigenlijk nog nooit gehad met onderbroeken Pling .

(Heb ik wel altijd met strings, dat ie ergens anders tussen kruipt waar die niet hoort te zitten Clown )

whaha Tong uitsteken zo herkenbaar!

Chantal511

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 18:25

Ikd raag niet egt special sportondergoed.. maar ik wel altijd een boxer want anders als ik dan opstap dan gaat ie als een string zitten en dat vind ik niet rijden..

buffy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-07 20:13

Nou ik draag het liefs een boxer en ik moet een goeie strakke bh aan.
Ik had laatst een soort push-up bh aan en de volgende dag zat er een blaar om mijn borst vanwege het bewegen tijdens het paardrijden.
Eerst wist ik niet goed waar die blaar vandaar kwam totdat ik die week daarop het weer had en toen viel het kwartje echt!