Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

superrizzo schreef:ik woon in braband en ik sta op een pensionstal met nog 4 andere paarden ik betaal 115 euro en daarvoor heb krijg ik 2 kilo biks maximum, hooi/kuil stro, buitenbak altijd te rijden,1 poetsplaats , 1 wasplaats moet zelf mesten en binnen zetten en in de winter is er ook altijd wei zomer 24/7 buiten
runningkawa schreef:[VSW] Kosten paard aan huis
misschien heb je hier wat aan?
Voor die 120 euro krijg ik hier net 1 paard gevoerd, dus zou daar nooit voor verhuren

runningkawa schreef:[VSW] Kosten paard aan huis
misschien heb je hier wat aan?
Voor die 120 euro krijg ik hier net 1 paard gevoerd, dus zou daar nooit voor verhuren
Die van mij staan al op vlas, ik wil juist geen stro 

amyke schreef:Nou,jullie betalen allemaal weinig.
ik betaalde per maand €250. buitenbak (niet te rijden na regen en niet verlicht),geen wei,2 keer per dag wortelen en hooi.
Ik woon wel in België. Ik zou mij zeker niet schamen om tussen den 150 en de 200 te vragen. Je mest uit voor hun,geeft eten,zet paarden binnen en buiten. Dezelfde faciliteiten als op een manege. Bij jou kan je rustig rijden,op een manege niet. Juist de buitenbak maar als hij goed te rijden is na regen zou ik het geen prbleem vinden.
amyke schreef:Nou,jullie betalen allemaal weinig.
ik betaalde per maand €250. buitenbak (niet te rijden na regen en niet verlicht),geen wei,2 keer per dag wortelen en hooi.
Ik woon wel in België. Ik zou mij zeker niet schamen om tussen den 150 en de 200 te vragen. Je mest uit voor hun,geeft eten,zet paarden binnen en buiten. Dezelfde faciliteiten als op een manege. Bij jou kan je rustig rijden,op een manege niet. Juist de buitenbak maar als hij goed te rijden is na regen zou ik het geen prbleem vinden.
). Binnen is er nieuwe verlichting, 2x per dag krijgen ze hooi als ze de hele dag binnen zitten 3-4x per dag. Op een paar minuten van een klein 'bosje' en op 10min van het strand (op een goede dag kun je zelfs de zee horen!) En ook ik woon in België (West-Vlaanderen) juist aan het strand zelfs waar je meestal meer voor betaald.
is natuurlijk wel te zien hoeveel al het stro/hooi en voer kost. En voor mooie uitrijmogelijkheden willen de meeste mensen wel een beetje meer betalen runningkawa schreef:tussen de 150 en 170 euro vind ik een nette prijs.
Tel maar eens echt wat hooi, brok een strooisel kost.
En dan is er ook nog onderhoud en het werk wat je doet
Dan ga ik wel uit van een redelijk goed te rijden bak