Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
langemans schreef:Oh, dan kan het nog wel. Vrouwen hebben vaak wat meer vet op de benen, maar het paard dan last van heeft (verliest balans doordat de amazone geen stille zit heeft).
spokie79 schreef:Hoe groot is de fries en hoe is hij gebouwd? Als het een kleine fries is met een weke rug, zou het misschien problemen kunnen geven. Maar Wiarus heeft ook nooit problemen met jou gehad, dus ik neem aan dat dat helemaal goed komt. Je kan ook goed meegaan in de bewegingen.
Sily schreef:Denk dat je er bij had moeten melden dat je een man bent![]()
Ik denk dat het ook meescheelt dat jij niet dik bent, je bent gewoon een normale vent en zal dus niet al hotsend en klotsend te paard zitten.
En een Ztje zit er dan misschien (nog) niet in, je kan wel rijden dus dat scheelt ook een heleboel.
Als het paard rugproblemen heeft of idd een weke rug zou ik er wel wat problemen mee hebben, maar aan de andere kant is het zoals hierboven gezegd minder erg om als 95 kg wegende ruiter goed mee te kunnen komen dan als 65 kg wegende ruiter te stuiteren op de rug.
Maar als je twijfeld vraag het dan eens aan een da die het paard kent.
langemans schreef:Oh, dan kan het nog wel. Vrouwen hebben vaak wat meer vet op de benen, maar het paard dan last van heeft (verliest balans doordat de amazone geen stille zit heeft).
NickNameWS schreef:Het gaat mij er vooral om dat ik het beste dier geen schade toebreng op de lange termijn
En nee, ik ga niet lijnen
NickNameWS schreef:Ik ben zelf 1.85 (man)
oliebol zeg, dat is toch wel een beetje jammer...
Ndieh schreef:ik weet niet hoe oud je bent, maar in het geval dat je 'n volwassen persoon bent.;
sorry, maar dan ben je echt te zwaar, ik weet niet hoe de fries gebouwd is, maar je hebt gewoon 10 kilo overgewicht..
(berekening: haal van je lengte in dit geval 1.85m, 1 meter weg; 1.85m. - 1m. = 85. 85kl dus)
als ik jou was zou ik erg je best doen om wat aftevallen.
Dit is echt niet gemeen bedoelt voor de genen die dat denken!
Echwel schreef:Ndieh schreef:ik weet niet hoe oud je bent, maar in het geval dat je 'n volwassen persoon bent.;
sorry, maar dan ben je echt te zwaar, ik weet niet hoe de fries gebouwd is, maar je hebt gewoon 10 kilo overgewicht..
(berekening: haal van je lengte in dit geval 1.85m, 1 meter weg; 1.85m. - 1m. = 85. 85kl dus)
als ik jou was zou ik erg je best doen om wat aftevallen.
Dit is echt niet gemeen bedoelt voor de genen die dat denken!
DAt zijn berekeningen uit de oudheid..
En daarbij een ontzettend vooroordeel.
Las net dat iemand zei, Hoe zit het dan met dat voltige gespring
8 meiden van ong 50 kg die op een paard springen.
Zolang iemand geen 150kg weegt....
Maar dit soort reacties komen vnl van die mooie jonge
graatmagere dingen, die nog niet weten dat ouderdom met gebreken en wat extra gewicht
komt