(of je moet dat aanvragen)
Maar 10 jaar terug vind ik vreemd dat ze dat al kwijt zijn
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ineke2 schreef:Waarom start je niet een keertje HC in de B? Dat mag namelijk ten alle tijden...
Als dan blijkt dat de B wel erg makkelijk is en je wedstrijd goed is gegaan kun je gelijk in de L starten.

Noppert schreef:Ik heb ook een Z2 paard, maar begin in januari a.s. gewoon in de B. Paard kan het allemaal wel, maar ik dus niet
En ja, alle knoppen zitten er op, dat heb ik bij de vorige eigenaresse wel gezien, maar die is helaas vergeten een gebruiksaanwijzing mee te geven

piewie schreef:Hihi, ik heb er ff een nachtje over geslapen en ik weet het nu gewoon zeker dat ik in de B ga starten.
Lielle schreef:Nee hoor, zelfs mijn sgw resultaten uit 1991 hadden ze nog gewoon in het systeem zitten.

asjemenou schreef:piewie schreef:Hihi, ik heb er ff een nachtje over geslapen en ik weet het nu gewoon zeker dat ik in de B ga starten.
Ik denk niet dat je iets anders mag!
Als je KNHS geen standen meer van je heeft, dan heb je ook helemaal geen keus.
Veel succes in de B!
En als het goed gaat ben je zo weer een paar klasses hoger!

Lielle schreef:Ik maak er helemaal geen probleem van, maar normaal gesproken (als de info niet weg was geweest) had het helemaal niet gemogen omdat TS bij pony's al Z is geweest. Ik mag met dat paard ook geen B starten, dan moet ik ook meteen Z.