Naaltje schreef:ik ook niet
ik laat het nu met stal tegelijk doen
en dat kost max 25 euro heb ik me laten vertellen..
maar ik heb geen idee of dat duur/goedkoop is ofzo..
Is normaal, de mijne kost € 18,- en bij een andre da hier in de buurt 28
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Naaltje schreef:ik ook niet
ik laat het nu met stal tegelijk doen
en dat kost max 25 euro heb ik me laten vertellen..
maar ik heb geen idee of dat duur/goedkoop is ofzo..
AaronYve schreef:Waarom ben je erna dan niet ff naar de desbetreffende DA geweest om alsnog een kriebeltje en sticker te halen?
Denk trouwens niet dat je da er iets van zegt maar hij zal wel kunnen denken dat ie de basis enting nog een x nodig heeft (terwijl dat dan niet zo is)
Anders kan je vragen of je da zelf een kriebel kan zetten als je zeker weet dat ie is geent.
Maar beter lijkt me om de da van vorig jaar erbij te btrekken want of jou DA jou dan ook gelooft en dan een kriebel zet voor iets waarvan hij niet zeker.....
Maar zal gewoon da zeggen van tevoren dat je paard vorig jaar wel is ingent op stal blabla maar dat niet in paspoort is gezet en waarom, en dan zal hij er toch geen probleem van maken. Maar wel ff langs gaan om sticker en kriebel te halen!

) Naaltje schreef:mag ik vragen wat het bij jou kost?
wat zou je doen? gewoon proberen met bellen, kijken of ze het nog willen registreren?
LADPR schreef:Naaltje schreef:mag ik vragen wat het bij jou kost?
wat zou je doen? gewoon proberen met bellen, kijken of ze het nog willen registreren?
Ik betaal voor een paard 30 inclusief alle voorijkosten dus, voor twee betaal ik al maar 50

AaronYve schreef:Ja tuurlijk kan je even bellen. niet geschoten is altijd mis
Maar snap ik dan eigenlijk niet dan niemand aan het paspoort heeft gedacht, ook nog na de enting kan je die sticker en krieble gaan halen bij de da die hem heeft geent.
Tip voor nieuwe enting, ga erna direct met het paspoort naar de da, of misschien kan je moeder naar stal om bij enting te zijn, of is er iemand anders op stal die je kan vertrouwen met het paspoort?
AaronYve schreef:Ja tuurlijk kan je even bellen. niet geschoten is altijd mis
Maar snap ik dan eigenlijk niet dan niemand aan het paspoort heeft gedacht, ook nog na de enting kan je die sticker en krieble gaan halen bij de da die hem heeft geent.
Tip voor nieuwe enting, ga erna direct met het paspoort naar de da, of misschien kan je moeder naar stal om bij enting te zijn, of is er iemand anders op stal die je kan vertrouwen met het paspoort?