Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Angelkisssss schreef:Je kunt ook gewoon even kijken in een sportwinkel ofzo, gewoon een gewone winterjas uitzoeken.
(en smaak
)
. 
gollempje schreef:Ik heb er nu 1 van Harry's Horse:
en ik vind het echt een superlekkere jas! Mouwen zijn lang, lengte is niet te kort en lekker warm, kan tegen een spetter en niet duur!
wat wil je nog meer?
Sheran schreef:Happy valley bevalt bij mij ook heel goed. Ik heb een waterafstotende, winddichte, getailleerde zwarte jas met uitritsbare fleecetrui. De zakken zijn alleen niet zo heel erg groot (er passen geen handschoenen + sporen + mobiele telefoon in 1 van de zakken, haha) maar dat is ook het enige minpuntje. Erg fijne jas en heel sterk want ik doe er al behoorlijk lang mee.
.
Maar ik zien et dat die hierboven al in het donkerblauw staat! #Ymke# schreef:Ik heb even naar die jassen gekeken, maar is niet echt mijn smaak, ik zoek meer een getailleerde, aangesloten jas.
, heb ik er vorige week nog 2 bijbesteld, gelukkig waren ze er nog!

#Ymke# schreef:Ik zie door de bomen het bos niet meer!
Ik zoek een winterjas, géén bombermodel. Geen gekke knalkleuren (dus bruin of donkerblauw is goed). Geen superdure (had een hele mooie van Anky gezien, maar die is 170,- ). Hij moet ademend zijn, en lekker warm voor de winter. Liefste ook nog waterafstotend.
Waar vind ik zo'n jas?