Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
erleyne schreef:Ik organiseer best drukbezette wedstrijden, en wij lopen eigenlijk altijd wel op schema. Het enige waardoor we elke keer onwijs inlopen, is omdat mensen gewoon niet op komen dagen! En dat lijkt echt een trend te worden.
Twee weken geleden ergens wezen kijken, kwamen er in een ring van 12 combi's 8 niet opdagen. Tja , dan is er als organisatie ook weinig meer aan te redden.
Ik ben zelf ook altijd ruim van te voren aanwezig en probeer zo veel mogelijk mee te werken. En als je je een beetje fatsoenlijk opstelt en uitlegt waar de pijn zit, dan is er meestal wel wat te regelen.
Egni schreef:En mensen die inderdaad hun eigen starttijden aanhouden, terwijl er duidelijk vermeld staat: Starttijden zijn richttijden!

(trein kwam eraan en de brug ging nog is een keer open
)
)

GhostBuster schreef:bel de msnege op
daffodil schreef:Ik erger me dood hoor als ik zit te jureren en het loopt vijf minuten in, dat er dan dus gewoon niet gestart wordt door de volgende combinatie. Afgelopen weekend was het weer zover, ik zit me dan op te vreten, als je losrijden nog afhangt van die vijf minuten ben je niet goed bezig.
Fitzroy schreef:CharleyT, jij hebt zeker de post van femiaans niet gelezen op de vorige blz?
Het is helemaal niet terecht als deelnemers op hun eigen tijd starten, zie art 44 wedstrijdreglement.
Nikka schreef:Dus je kan er niets van zeggen begrijp ik? Laatst ook een keer een probleem gehad. Jury wilde naar huis en nam niet een pauze tussen de Z1 en Z2 plus een paar uitvallers. Resultaat: inlopen 45 minuten. Daar is gewoon niet op te plannen.
casperrr schreef:5 minuten zijn nog veel, je kan nog een hoop erin krijgen in 5 minuten.
Sizzle schreef:Waar ik wel echt de pest aan heb is als 1 ring wel en de andere ring niet inloopt. Je komt dan je eerste proef uit en MOET meteen door. Dan geef ik toch wel vaak even de spreekwoordelijke vinger. Ik doe de proeven uit mijn hoofd en heb toch wel even een minuutje of 2 nodig om om te schakelen, laat staan het even laten afvloeien van de spanning van je paard.
Zo moest ik op Outdoor Zeeland met 25 graden na mijn 1e proef gelíjk dravend naar mijn andere ring toe omdat die zo inliep. Nee ik móest gelijk door. Kon niet even op adem stappen, nee ik moest in volle draf opschieten naar de volgende ring. Die proef was niet veel meer waard