ervaringen harryhorse rijbroeken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Dioxide

Re: ervaringen harryhorse rijbroeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 17:08

LovesHerPony schreef:
Ik vind ze prima voor de prijs zit nu met eurostar's die nooit willen passen (benen te kort + te smal en taile te breed) Heb nu wel een overstap gemaakt naar een ander goedkoper merk die me net iets beter zijn in kwaliteit (kom even niet op de naam)

Heb je wel eens lengtematen geprobeerd van Eurostar dan? Ik heb nu een (heren) lengte 106 aan, zit heeeerlijk! Om on-topic te blijven; ik heb ook een HH rijbroek, de Xtrafit. Opzich een prima broek voor weinig geld (€49.95), hij is wel wat glad en dat is wennen.

elizahbep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 17:10

ze zitten redelijk lekker, maar gaan bij mij alleen niet zo lang mee. maar voor die prijzen mag je eigelijk niet mekkeren.

( ze zitten dan wel niet zo lekker als een pikeur, maar ze zijn qua prijs, kwaliteid wel goed)

Piietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 19:05

ik vind ze wel fijn zitten.
voor die prijs wel alleen de wind gaat er wel heel veel door heen vergeleken bij mijn andere broeken.
maar ze zijn wel fijn .

Girlgamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-07 19:09

Ik heb zo'n nieuwe geruite van HH met zitvlak. Ik zag na een middagje buiten rijden al vrijving op de suedine zit. Ik ben dus bang dat deze broek niet zo lang meegaat. Het is mijn eerste HH broek, en ik denk niet dat ik er nog zo snel 1 ga kopen. De paarden spullen zijn overigens wel toppie!

Izie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 17:26

Ik heb 2 ez-sitz broeken van HH en dezen zitten heerlijk Haha! Rij er eigenlijk altijd mee! Blijven ook mooi!

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 17:37

Ik heb 2 HH rijbroeken van de nieuwe collectie, met die ruitjes en leren zit.
Ik ben er heel tevreden over, zitten heerlijk en ook geen last met opstappen. Knipoog

moonfish13

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-07 17:44

ik heb er een van 65 euro met kunstlederen zitvlak wat een onding! Boos! kwam er amper mijn paard mee op Huilen , hij deed onzettend zeer bij mijn knieen echt heel erg zeer! hij was gewoon te strak bij mijn knieen en ik heb echt GEEN dikke kuiten en totaal geen heupen. en de maat was wel goed! nu gaat mijn mams dik elastiek er tussen zetten en dan kijken we wel verder,,,
maarja was laatst bij de decatlon en ik paste er 1 en hij zat als gegoten, eigen merk decathlon zat ook goed op mijn heupen die hh zat nog best vrij hoog ik heb wel lange benen maar geen heupen! verkoopster: als je er een gehad heb wil je nooit meer anders!!! Gestoord Slapen