Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ze staat samen met een hafje op de wei en ze zijn nogal onafscheidelijk... dus elke palomino/haflinger of een kruising van het een of ander krijgt een lieve hinnek en daar plakt ze ook gelijk aan vast
maar het is heel schattig hoor! beetje van dat (vriendschappelijke) grommen en zachtjes hinneken en oortjes naar voren etc. ik moet er altijd wel om lachen! ze gaat zich er juist enorm voor uitsloven! heel leuk om te zien altijd
) vooral als ik (alweer) stralend erop zit en haar al bijna doodgeknuffelt heb, wil ze extra veel aandacht! achja tis goed voor haar zelfvertrouwen! iedereen vind mijn paardje ook altijd zo schattig
(nouja vast niet iedereen
)

echt een leuk beestje.
wat het een hel maakt om haar in te rijden!!
) Alles wat nog maar in de buurt van haar achterhand komt, krijgt een trap mens, paard, hond ... Echt gevaarlijk eigenlijk dus ik moet ontzettend wakker zijn als ik haar inrij!

Binnen is één hysterie, alles is afschuwlijk eng en de proeven zijn amper te rijden..
Alina schreef:Bedoel je binnen of buiten?
Maakt bij ons namelijk een wereld van verschil
Buiten gaat het prima, niks aan de handBinnen is één hysterie, alles is afschuwlijk eng en de proeven zijn amper te rijden..
Naar andere paarden doet hij overigens niks, heeft alleen wel angst voor zwaardere Friezen en Tinkers (die klossen met veel behang en stampen hard, da's eng..).
Het ziet er wel heel stoer uit, maar kan het dan nog niet goed verdelen en het ziet er loperig uit.
Helaas mis ik hierdoor vaak veel punten. Ze springt dan aan in de galop terwijl ik alleen been geef voor een middendraf enz enz.
. Ben met allebei nog nooit op concours geweest. Maar Lexie (nog niet zo lang onder het zadel) heb ik vandaag voor het eerst op een open grasland gelongeerd en terwijl mijn andere paard zijn longen uit zijn lijf liep te gillen en het paard en de pony van mijn vriendin als gekken liepen te bokken in de wei ernaast, bleef zij doodkalm en liep heel braaf haar rondjes.
. Ik denk dat het met haar dus wel mee gaat vallen. Ze is ook niet echt bang uitgevallen, en vind andere paarden zowieso allemaal lief
. Ze is wel heet, maar goed te controleren. Wat dat betreft ben ik voor Tigo veel banger. Die is buiten nogal bang uitgevallen (goh, dat zie je nou nooit bij een Jazz
). Binnen gaat het wel veel beter dus ik denk dat ik die maar eerst binnen ga starten.