tita schreef:Sedalin en hooi mogen samen hoor ook gevraagd aan mijn veearts..
Voor mijn pony deden we 3/4 sedalin spuit.
letwel sedalin moet je wel ruim 1/2 uur van te voren inspuiten dan gaat het pas werken
Apart hè...dat dierenartsen zulke adviezen geven, die zo haaks op elkaar staan....
Dan snap je er als leek toch niets meer van. Want een aantal DA gaven mij juist het advies van niet...vanwege de mindere reflexen en gevaar van verstopping bij de slokdarm daardoor. En dat klinkt best logisch...maar zo weet je toch niet meer waar je aan toe bent?

). Zelf nog even wat gegeten en gedronken en paardjes weer binnen gezet. Gisteren mijn vriendin natuurlijk weer gebeld (want ik had amper geslapen omdat ik me af vroeg hoe Escala zich zou voelen) en ze vertelde me dat de 3 dames lekker 10 uur buiten hadden gestaan en dat ze alle 3 heel dicht bij elkaar bleven de hele dag... voor mij heel bijzonder omdat ik Escala niet zo sociaal ken, ik heb er dus een geweldig gevoel bij en heb eindelijk weer kunnen slapen vanacht
. Heel fijn dat het zo klikt tussen die 3 en dat ze lekker lang samen naar buiten kunnen. Dan neem ik het moeilijke laden van zondag maar op de koop toe, dat gaan we daar gewoon op ons gemak oefenen. 
: