Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Carolien007 schreef:Of mensen die eenmalig er een aan hebben gehad en gelijk zeggen, het zit voor geen meter. Ik moest er ook even aan wennen (na twee keer rijden zat hij lekker). En de een vind het ene merk fijn en de ander een ander merk. Ik heb een jack Ellis en ben daar erg tevreden over, een clubgenootje vond die niet zitten en gaat voor een van het ruitergilde.
Scum schreef:Als ze goed passen zijn ze echt niet onhandig. Als ze slecht passen zijn ze idd onhandig.
En prijzig, tja.... als zo'n ding je val kan breken denk ik dat dat goedkoper is dan de ziektekosten
Lenneke_ schreef:Mij zat de Jack Ellis ook niet heel lekker. Hij zat niet heel slecht (in tegenstelling tot al die goedkopere zoals de USG enzo), maar hij zat ook niet lekker.
Heb nu de air-o-wear Zippa, die zat wel meteen lekker.
Laatst stond er een test in de BIT, daar kregen een aantal BP's een slechter cijfer omdat ze niet goed zaten. Hoe kun je dat nou beoordelen als één persoon hem aangehad heeft.
SteffiiY schreef:ik denk dat het dragen van een bodyprotector natuurlijk het paardrijden veiliger maakt.
Maar een vriendin van mijn reed altijd met bodyprotector ze is een keer gevallen en nog brak ze 2 ribben. dus ik denk niet dat de bodyprotector de hele klap opvangt.