Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Limpia schreef:Alle Dominick dekens hebben tegenwoordig 2 borstsluitingen.
Het probleem van 1 sluiting die kapot gaat hoort dus gelukkig tot het verleden.
Cassanova schreef:Bedankt voor alle reacties !!
Ik word er alleen zo onzeker van, ik wil het beste voor mijn paarden en als dat betekent dat ik een nieuwe deken moet kopen,
dan is dat maar zo.
Maar de 1 zegt dit en de ander weer zus en zo en de derde weeeeeeeeer wat anders![]()
Dat maakt het er niet makkelijker op.. Ik ga eerst proberen zo'n beschermer en dan aan de binnenkant van de deken ander stofje
laten stikken, zijn de schaafplekken weg, zonder beschermer proberen en dan als het dan terugkomt andere deken.. Hopelijk doe ik het dan goed?!?!?
Weet iemand ook toevallig hoelang het kan gaan duren tot de plekken er beter uitzien. Ze zijn nog niet super heftig en bloed ook niet, maar je kan al wel op de huid kijken..
Nouvel schreef:Limpia schreef:Alle Dominick dekens hebben tegenwoordig 2 borstsluitingen.
Het probleem van 1 sluiting die kapot gaat hoort dus gelukkig tot het verleden.
dat wordt dus sparen voor een nieuwe...

Limpia schreef:Wij geven garantie op de Dominick dekens. Krijg je toch schuurplekken op borst of schoft, dan nemen wij de deken gewoon terug. Je loopt dus geen financieel risico als je een Dominick probeert.
Nat1503 schreef:Limpia schreef:Wij geven garantie op de Dominick dekens. Krijg je toch schuurplekken op borst of schoft, dan nemen wij de deken gewoon terug. Je loopt dus geen financieel risico als je een Dominick probeert.
Dat is pas service zeg!
. Dat kan dus ook. Ik ben er niet zo'n voorstander van.Cassanova schreef:Zijn er nog mensen die wel een goede ervaring hebben met zo'n borstbeschermer?
Sjafrane schreef:en hoe zit het met de duo dominick dekens is het dan met de diktes bijvoorbeeld is dan 1 deken 480gr of is dat samen bij een duo