Paardrijkleding mannen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pjotrg

Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Re: Paardrijkleding mannen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-07 22:55

Hoi,
Hier nog een man. Ik heb het liefste strakke rijbroeken, want ik houd niet van dat gelubber. Ik heb een paar Eurostar Husar (met kunstlederen zitvlak). Ideaal. Ik heb ook twee spijkerrijbroeken, maar die moeten dan ook redelijk aansluiten zijn anders zit het voor geen meter.

En verder heb je als man weinig keuze Clown De dames hebben 30 meter stelling met rijbroeken en wij amper 2 meter Boos!

Als hij dat allemaal niet wil, zijn denk ik inderdaad de lange chaps met een goede (Wranger is inderdaad prima, maar iedere andere die lekker zit ook) spijkerbroek eronder rijdt ook uitstekend én...... lekker warm in de winter en waterdicht in de herfst (sorry, ben een verstokte buitenrijder hihi).

Enne ja....... wat moeten wij verder doen om in de picture te staan Haha! AXE heb ik al geprobeerd, maar die hordes vrouwen bleven helaas uit hahaha

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-07 10:49

Ik weet niet of ik dit hier mag plaatsen van de mod's, maar ik heb voor heren rijbroeken uit Amerika geïmporteerd. Het zijn endurance- of recreatieve rijbroeken, waarbij de padding is afgestemd op het mannenlijf. In mijn onderschrift staat de site.
Als ik dit hier niet mocht plaatsen, sorry.

flappie01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 22:12

Een spijkerbroek zou ik nooit doen ivm schuurplekken enz. Ze hebben tegenwoordig hele fijne en mooie bandplooibroeken. Een strakke rijbroek zou ik als man zijnde nooit aandoen.

dondertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 22:16

ik krijg mijn vriend echt niet in een strakke rijbroek.
Die blijft lekker eigenwijs is zijn spijkerbroek rijden

Only_Hellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-07 22:23

flappie01 schreef:
Een spijkerbroek zou ik nooit doen ivm schuurplekken enz. Ze hebben tegenwoordig hele fijne en mooie bandplooibroeken. Een strakke rijbroek zou ik als man zijnde nooit aandoen.

En dan die naden Huilen

basanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-08 22:48

goeiedag

ik heb nou deze week ok paard rij broek gehaald een strakke en was effe wennen maar ga ik dan niet voor joke lopen in zo een broek? ik zelf ben hip hop kleding gewent dus was egt ef wennen voor me maarja me vriendin wou het graag dus maar gaan paard rijden en maar proberen 1 te worden met die kleding alwel ik het niet slcht vind zitten this wel zacht maarja doordat ik dit niet van me eigen gewent ben vin ik het er nogal raar uit zien

gr martijn

sandervd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 07:22

euro-star heeft een heren lijn.
ik heb zelf ook een euro-star en die is ook wat wijder dan andere paardrijbroeken.

pjotrg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 17:27

basanti schreef:
.....ik het niet slcht vind zitten this wel zacht maarja doordat ik dit niet van me eigen gewent ben vin ik het er nogal raar uit zien

gr martijn

Hoi Martijn,

Ja da's inderdaad wat anders dan Hiphop het is meer HopHop Knipoog Een goed aansluitende rijbroek rijdt echter wel lekkerder en, behalve alle westernruiters rijdt het merendeel van de mannen ook met een dergelijke strakke rijboek dus het valt niet op.

Enne.. misschien vindt je vriendin het nog wel leuk staat, hihi

Ik heb inmiddels ook zo'n broek als waar Hellen over schrijft en dat zit super. Zit en loopt als een running (hardloop) broek, maar is lekker stevig op het paard.

basanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:39

whaha ja idd me vriendin vin het idd wel wat ja Haha! en ben wel blij dat ik toch een strake heb genomen want zit veelle mallen better dan een trainingsbroek of dergelijks

gr martijn

RuizWish

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:47

Je hebt voor heren ook gewoon hele fijne bandplooi-rijbroeken... Pikeur en Cavallo vind ik persoonlijk erg fijne en mooie broeken! Cavallo heeft erg fijne rijbroeken voor een, in verhoudeing tot Pikeur, nette prijs!

Zag ook iets over boxers voorbij komen... persoonlijk draag ik alleen maar Bjorn Borg onder mijn rijbroeken. Dit zijn boxers zonder al teveel naden en krijg hier dus ook geen schuurplekken of blaren van! Een zogenaamde "ballenknijper" is volgens mij juist erg "NOT DONE" onder een rijbroek omdat je precies de naden op de plaats hebt zitten waarmee je het meeste contact hebt met het zadel... Knipoog

basanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-08 22:59

ja klopt die bjorn borg boxers zitten er perfect onder
draag ik er ok onder.
je ken ok gewoon strake boxers nemen als je geen bjorn borg wil maar wel het zelfde matriaal en dat ze strak zitten

gr,martijn

Loves_You

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 10:34

hallo,

Spijkerbroek doet bij dan moet je er wel iets over heen doen....
Volgensmij kan je bij elke winkel wel voor mannen halen Knipoog

basanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-08 13:01

this maar net wat je zelf wil maar met normaalle rij broek zit het gewoon egt lekkerder en wat andere denken moet je gewoon ..... aan hebben heb ik geleerd in korte tijde Haha!

gr martijn

Syberdepiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 10:43

M'n vriend heeft sinds kort een HH jeanslook rijbroek met bandplooi en steekzakken. Staat hem prima, en hij durft er mee over straat. Plaatje op de HH site.

pjotrg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-08 11:06

RuizWish schreef:
boxers zonder al teveel naden en krijg hier dus ook geen schuurplekken of blaren van! Een zogenaamde "ballenknijper" is volgens mij juist erg "NOT DONE" onder een rijbroek omdat je precies de naden op de plaats hebt zitten waarmee je het meeste contact hebt met het zadel... Knipoog

Nooit probleem mee gehad en ik rijd toch al best wel lang en vaak. Ik heb wel bijna naadloze van Athena (uit Frankrijk). Belangrijkste vind ik dat je "spulletje" op zijn plaats blijft en niet tussen jou en het zadel terechtkomt. Haha! Enne ... ik durf inderdaad best met een strakke rijbroek over straat hoor, ik trek me toch niks aan van wat een ander van mijn kleding vindt (in mijn vrije tijd dan, he) Clown

Zatarra

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-08 21:51

Loves_You schreef:
hallo,

Spijkerbroek doet bij dan moet je er wel iets over heen doen....
Volgensmij kan je bij elke winkel wel voor mannen halen Knipoog

Er is in elke winkel wel het een en ander te vinden maar niet in die diversietijd als voor dames. De keuze is ernstig beperkt, meestal word het een compromie of heel veel winkels aflopen voor je een goed en lekker zittend kledingstuk gevonden hebt. Dan heb ik het nog niet over leuke kleding want dat maken ze niet voor mannen.

Ik zelf heb de thermo lijn van eurostar maar deze lijn halen ze uit de productie, waarom weet ik niet.

Ik ga ook boodschappen halen in mijn rijkleding en draag zelfs hoge sokken omdat ik dit prettig vind. hoe de wereld hier over denkt Slapen ik zal er niet wakker van liggen.

pdjonghe

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 13:48

Er rijdt dan blijkbaar nog niemand met die wat wijder uitlopende rijbroeken? Rij ik heel vaak in. je gebruikt ze met jodpuhrs en ze blijven zitten doordat er een elastiek onder je schoen doorloopt. HKM heeft ze onder andere in't gamma en niet eens zoo duur. Dit model is wel helemaal mijn favoriet niet Tong uitsteken maar dit type broeken is echt leuk om dragen hoor

Afbeelding

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-08 20:42

Mijn vriend wil ook paardrijden, maar no way dat ie in een rijbroek gaat. Bloos
Hij wil het liefste in zn spijkerbroek Bloos

pjotrg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 12:04

Haha, laat hem eerst maar eens lekker gaan rijden....
Enne... d'r bestaan ook jeans rijbroeken Knipoog

basanti

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 13:19

ja inderdaad precies wat pjotrg zeg en wil tie alsnog in spijkerbroek blijven rijden dan volgen de gevolgen vanzelf wel wie weet stap tie dan wel over
zelf heb ik wel voor strake broek gekozen en ben er blij mee
heef tie het al eens gepast ? of is het gewoon de gedachten

gr martijn

GWENNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 17:13

Ik denk dat het mooiste staat een gewone redelijk strakke spijkerbroek met hoge chaps erop.
Staat ook erg leuk op dat westernzadel dat ie wilt Lachen

pjotrg

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-08 21:41

GWENNx schreef:
Staat ook erg leuk op dat westernzadel dat ie wilt Lachen

Ahaaaah, jij hebt inside informatie Knipoog

Wat ik overigens af kan raden is een lange rok of jurk. Ik heb wel eens ge-sinterklaas-d te paard en ik kan je zeggen dat dat NIET handig is haha Pling

HowieSan72

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-16 07:22

Hoi,

ik draag al jaren dames rijbroeken want die zitten het beste vindt ik.
Mondoni met leren zitvlak en ik heb nog noit een nnegatief wordt gehoort dames